GeckoYamori Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 http://www.nkhstudio.com/pages/amen_mp4.html Intressant filmsnutt om loopen varenda varelse på jorden har hört. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Kul filmsnutt, speciellt eftersom jag mycket väl känner igen loopen, men aldrig ens funderat på dess ursprung. Mer sånt här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Rolig dokumentär om ett intressant popkulturellt fenomen - men speakern, alltså ärligt talat, var bland det sämsta jag hört. Han låter som text to speech i min dator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Mycket intressant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Fast själva filmen var inte så kul heller, hade lika gärna kunnat vara radio 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeckoYamori Posted October 30, 2005 Author Share Posted October 30, 2005 Fast själva filmen var inte så kul heller, hade lika gärna kunnat vara radio 😛 Ja men vafan, gilla läget 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Fast själva filmen var inte så kul heller, hade lika gärna kunnat vara radio 😛 Ja men vafan, gilla läget 😛 Jag gillar läget. Det innebär att jag kan ha speakern i högtalarna och ögonen fokuserade på något annat (till exempel att skriva foruminlägg). 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Intressant, men det blev lite väl fackmannamässigt när han började tjöta om lagar och advokater och copyright och allt vad det var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Norén Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 kolla in 303 domumentären på samma site Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 kolla in 303 domumentären på samma site 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 kolla in 303 domumentären på samma site Den var faktiskt ännu mer intressant, särskilt slutet slog huvudet på spiken: Today we have computer software consisting of representations of a three dimensional interface on a two dimensional screen, being controlled by third party hardware, so as to emulate the sound of a machine built twenty years ago which was itself built to emulate the sound of a machine built thirty years before it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Royen Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Haha, ja, han låter verkligen mysko. Konstiga pauser och betoningar... Kände redan till storyn bakom, men copyright-vinkeln är intressant. Filmen är dock sjukt tråkig att titta på =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts