Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

har precis köpt ett jerker i prima skick med 2 gamla hyllor för högtalarna för 400kr på blocket. (tack gode gud för begagnat marknaden).

Men jag saknar beskrivning och fattar inte hur plåtarna skall sitta under bordet för att ge stadga???? 🙂

Kan nån slänga upp en närbild?

Annons
Posted

IKEA-besökare i USA blev lite generade, stötta och sura när de såg att några IKEA-produkter hette Jerker, Bang, Fartfull, Pimpla, Beslut osv.

😳

Posted (edited)

Är det dessa du menar?

Det finns i så fall två skruvhål att välja på i röret som sitter i bordsskivan - och så får du se vilket hål i stolpen du kan använda...

Staget ska sitta så att det ger lite extra stöd mot den delen av bordet som sitter mot dig - och är den större delen.

Jag och förklaringar... 😛 Fråga mer om du behöver, så kan vi säkert reda ut det. Jag var snabb med att köpa det suveräna Jerkerbordet, så jag har den gamla modellen. 😆

jerker.jpg

Edited by Claes
Posted

nej de 2 plåtarna som sitter mellan benen...de stora 110x20...skall bilda nåt slags stag...på version 2 sitter de fast ihop redan

Jag kanske inte fick med alla delar....som studiopulare var det ju sidohyllorna man synade och inspekterade varje skruv