Jump to content
Annons

Montera Jerker v 1.0?


tryff

Recommended Posts

har precis köpt ett jerker i prima skick med 2 gamla hyllor för högtalarna för 400kr på blocket. (tack gode gud för begagnat marknaden).

Men jag saknar beskrivning och fattar inte hur plåtarna skall sitta under bordet för att ge stadga???? 🙂

Kan nån slänga upp en närbild?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Är det dessa du menar?

Det finns i så fall två skruvhål att välja på i röret som sitter i bordsskivan - och så får du se vilket hål i stolpen du kan använda...

Staget ska sitta så att det ger lite extra stöd mot den delen av bordet som sitter mot dig - och är den större delen.

Jag och förklaringar... 😛 Fråga mer om du behöver, så kan vi säkert reda ut det. Jag var snabb med att köpa det suveräna Jerkerbordet, så jag har den gamla modellen. 😆

jerker.jpg

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

nej de 2 plåtarna som sitter mellan benen...de stora 110x20...skall bilda nåt slags stag...på version 2 sitter de fast ihop redan

Jag kanske inte fick med alla delar....som studiopulare var det ju sidohyllorna man synade och inspekterade varje skruv

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...