trancer Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Tjenare. Jag bara tänka kolla hur viktig Cubase.LOG är ? Min är lixom 5.9GB stor?!? kan jag ta bort den? eller måste den skiten ligga där? /Perrra
trancer Postat 28 september 2005 Trådstartare Postat 28 september 2005 whatafakk ? inte ett svar sen 0800 i morses... riktigt uselt 😮 -INGEN- som vet? majken ? 🥰
cm0s Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Efter att jag gjorde arbetet åt dig och sökte på Cubase.LOG på google så fick jag reda på att man kunde ta bort den 😉 http://www.google.se Om du inte kände till den hemsidan
trancer Postat 29 september 2005 Trådstartare Postat 29 september 2005 tänkte ifall nån visste. riktigt 100% så den inte sparar savade sessions i den cubase.LOG jag har sökt på google,altavista osv . Ser ingenstans vart det står att man KAN ta bort den /Perrra
miche Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Den loggar bara programfel o.dyl. i cubase.exe. Tar man bort den skapas den på nytt när det skrivs något till den.
Linus Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Den loggar bara programfel o.dyl. i cubase.exe. ...och var loggfilen 5.9 GB måste Cubase kraschat många gånger 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.