djay_maxwell (oregistrerad) Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 vissa hĂ€r skapar musik andra spelar instrument och de flesta skriver pĂ„ forumet. sedan finns det personer som svarar pĂ„ andras inlĂ€gg, med en sĂ„dan otrevlig attityd, tycker ni ska ta och börja sluta upp med det. om ni Ă€r bĂ€ttre Ă€n andra pĂ„ musik, visa det pĂ„ ett bra sĂ€tt. inte med ett sĂ€tt att tro att ni Ă€r tuffare Ă€n andra eller hĂ„rdare Ă€n andra. visa respekt till folk som förösker med sin musik. var trevligare hĂ€r pĂ„ forumet mot andra som har konstiga frĂ„gor. jag menar jag gör musik det Ă€r jag bra pĂ„. dock Ă€r jag inte bra alls pĂ„ att veta vad tex stim kan göra för mig. eller vad som gĂ€ller vid ett kontrakt. jag nĂ€mner inga namn.och beskyller inte en person. för att forumet ska vara trevligare och bra för de personer som nyligen blivit medlemmar, ta hĂ€nsyn och och var trevligare, det vinner ni pĂ„ i lĂ€ngden. om man kan sammarbeta, och skriva till varandra pĂ„ ett fint sĂ€tt, dĂ„ Ă€r det ju roligare och stĂ€lla sina frĂ„gor till dom personer som vet inte sant? forumet Ă€r ingen beskyllnings forum dĂ€r den som vet mest ska vara störst. forumet Ă€r en plats dĂ€r vi delar Ă„sikter och delar idĂ©er med varandra. ifall du har invĂ€ndingar, visa dĂ„ det pĂ„ ett fint sĂ€tt. för man ska kunna ha kul tillsammans.annars Ă€r det inte kul att stĂ€lla frĂ„gor hĂ€r pĂ„ studios forum. ha en trevlig kvĂ€ll allihopa đ mvh /Jean
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 (redigerat) vissa hĂ€r skapar musik andra spelar instrument och de flesta skriver pĂ„ forumet.sedan finns det personer som svarar pĂ„ andras inlĂ€gg, med en sĂ„dan otrevlig attityd, tycker ni ska ta och börja sluta upp med det. om ni Ă€r bĂ€ttre Ă€n andra pĂ„ musik, visa det pĂ„ ett bra sĂ€tt. inte med ett sĂ€tt att tro att ni Ă€r tuffare Ă€n andra eller hĂ„rdare Ă€n andra. visa respekt till folk som förösker med sin musik. var trevligare hĂ€r pĂ„ forumet mot andra som har konstiga frĂ„gor. jag menar jag gör musik det Ă€r jag bra pĂ„. dock Ă€r jag inte bra alls pĂ„ att veta vad tex stim kan göra för mig. eller vad som gĂ€ller vid ett kontrakt. jag nĂ€mner inga namn.och beskyller inte en person. för att forumet ska vara trevligare och bra för de personer som nyligen blivit medlemmar, ta hĂ€nsyn och och var trevligare, det vinner ni pĂ„ i lĂ€ngden. om man kan sammarbeta, och skriva till varandra pĂ„ ett fint sĂ€tt, dĂ„ Ă€r det ju roligare och stĂ€lla sina frĂ„gor till dom personer som vet inte sant? forumet Ă€r ingen beskyllnings forum dĂ€r den som vet mest ska vara störst. forumet Ă€r en plats dĂ€r vi delar Ă„sikter och delar idĂ©er med varandra. ifall du har invĂ€ndingar, visa dĂ„ det pĂ„ ett fint sĂ€tt. för man ska kunna ha kul tillsammans.annars Ă€r det inte kul att stĂ€lla frĂ„gor hĂ€r pĂ„ studios forum. ha en trevlig kvĂ€ll allihopa đ mvh /Jean Shit. Jag har lagt av, kommit tillbaka efter ett par mĂ„nader, skrivit ett par-tre inlĂ€gg & REDAN kommer sĂ„na hĂ€r trĂ„dar!!! Jag drar mig tillbaks igen. Eller, det gör jag inte alls. EDIT; & jag Ă€r jĂ€ttebra pĂ„ musik. Redigerat 24 september 2005 av Danny Cort
Lindeberg Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Ăr det svaren i den hĂ€r trĂ„den du retar dig pĂ„?
djonas Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 (redigerat) vissa hĂ€r skapar musik andra spelar instrument och de flesta skriver pĂ„ forumet.sedan finns det personer som svarar pĂ„ andras inlĂ€gg, med en sĂ„dan otrevlig attityd, tycker ni ska ta och börja sluta upp med det. om ni Ă€r bĂ€ttre Ă€n andra pĂ„ musik, visa det pĂ„ ett bra sĂ€tt. inte med ett sĂ€tt att tro att ni Ă€r tuffare Ă€n andra eller hĂ„rdare Ă€n andra. visa respekt till folk som förösker med sin musik. var trevligare hĂ€r pĂ„ forumet mot andra som har konstiga frĂ„gor. jag menar jag gör musik det Ă€r jag bra pĂ„. dock Ă€r jag inte bra alls pĂ„ att veta vad tex stim kan göra för mig. eller vad som gĂ€ller vid ett kontrakt. jag nĂ€mner inga namn.och beskyller inte en person. för att forumet ska vara trevligare och bra för de personer som nyligen blivit medlemmar, ta hĂ€nsyn och och var trevligare, det vinner ni pĂ„ i lĂ€ngden. om man kan sammarbeta, och skriva till varandra pĂ„ ett fint sĂ€tt, dĂ„ Ă€r det ju roligare och stĂ€lla sina frĂ„gor till dom personer som vet inte sant? forumet Ă€r ingen beskyllnings forum dĂ€r den som vet mest ska vara störst. forumet Ă€r en plats dĂ€r vi delar Ă„sikter och delar idĂ©er med varandra. ifall du har invĂ€ndingar, visa dĂ„ det pĂ„ ett fint sĂ€tt. för man ska kunna ha kul tillsammans.annars Ă€r det inte kul att stĂ€lla frĂ„gor hĂ€r pĂ„ studios forum. ha en trevlig kvĂ€ll allihopa mvh /Jean Om du tycker att det kĂ€nns besvĂ€rande med att folk svarar uppkĂ€ftigt i en trĂ„d pĂ„ en frĂ„ga om t.ex. kontrakt sĂ„ kollar runt lite efter nĂ„n som verkar ha koll pĂ„ det och skicka sen ett pm till den personen istĂ€llet sĂ„ slipper du offentligheten. âșïž Vi Ă€r ju bara en hög virtuella nördar som snackar en massa skit đ och ibland sĂ€ger en och annan bra sak sĂ„ ta absolut inte Ă„t dig nĂ„gonting personligt. đ Mvh / djonas Redigerat 24 september 2005 av djonas
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Om du tycker att det kĂ€nns besvĂ€rande med att folk svara uppkĂ€ftigt i en trĂ„d pĂ„ en frĂ„ga om t.ex. kontrakt sĂ„ kollar runt lite efter nĂ„n som verkar ha koll pĂ„ det och skicka sen ett pm till den personen istĂ€llet sĂ„ slipper du offentligheten. âșïžVi Ă€r ju bara en hög virtuella nördar som snackar en massa skit đ och ibland sĂ€ger en och annan bra sak sĂ„ ta absolut inte Ă„t dig nĂ„gonting personligt. đ Mvh / djonas Word
Danabacken Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 (redigerat) Jag tycker alla pĂ„ det hĂ€r forumet Ă€r rena Ă€nglar! SĂ„ jag hĂ„ller inte med dej ett smack! đ Rekommenderar studio.forum.se till alla som inte blivit medlemmar Ă€n! âșïž Mina favvo-medlemmar Ă€r: Lavrell, Pluffo, Linus, Grahn, Per_a_55, Hackeman, Addic59, D Vibe, Marcus Rombo, The Edge och Pazo! Fast alla andra Ă€r ju jĂ€ttegoa ocksĂ„! đ HĂ„ller ni inte me'? đ Redigerat 24 september 2005 av Danabacken
Björn Olsberg Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 (redigerat) Vi har en forumregel om just detta: Konversera bemötande Om nĂ„gon sitter med kunskaper, Ă€r sjĂ€lva tanken med diskussionsforum att alla ska kunna ta del av dem. PĂ„ samma sĂ€tt som man delar med sig av sina egna. Att skriva ett PM för att fĂ„ svar pĂ„ en frĂ„ga tyder pĂ„ att nĂ„got har gĂ„tt snett. Diskussioner ska kunna föras sansade pĂ„ forumet. Om man Ă€r osĂ€ker pĂ„ om ens egen ton kan missuppfattas av mottagaren, lĂ„t hellre bli att skicka Ă€n att provocera. Annat Ă€r det naturligtvis om man kĂ€nner personen i frĂ„ga och missförstĂ„nd inte Ă€r uppenbara. EDIT: Ăndrade inledningen. EDIT 2: Flyttade frĂ„n AllmĂ€nt till Om sajten Redigerat 24 september 2005 av Olsberg
freddie Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Antar att det bara Ă€r att acceptera. AnvĂ€ndare som varit hĂ€r lĂ€nge Ă€r trötta pĂ„ samma gamla frĂ„gor om & om igen. Tex "...vad tror ni om ett M-Audio 24/96 ?" Det finns ingen som inte redan svarat pĂ„ den frĂ„gan. SĂ€kert mer Ă€n en gĂ„ng dessutom. Det fina Ă€r dock att nĂ€r du sen börjar bli "gammal i gejmet" sĂ„ Ă€r det din tur att hacka pĂ„ nykomlingarna. Sjysst deal va đ
dede Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 vissa hĂ€r skapar musik andra spelar instrument och de flesta skriver pĂ„ forumet.sedan finns det personer som svarar pĂ„ andras inlĂ€gg, med en sĂ„dan otrevlig attityd, tycker ni ska ta och börja sluta upp med det. om ni Ă€r bĂ€ttre Ă€n andra pĂ„ musik, visa det pĂ„ ett bra sĂ€tt. inte med ett sĂ€tt att tro att ni Ă€r tuffare Ă€n andra eller hĂ„rdare Ă€n andra. visa respekt till folk som förösker med sin musik. var trevligare hĂ€r pĂ„ forumet mot andra som har konstiga frĂ„gor. jag menar jag gör musik det Ă€r jag bra pĂ„. dock Ă€r jag inte bra alls pĂ„ att veta vad tex stim kan göra för mig. eller vad som gĂ€ller vid ett kontrakt. jag nĂ€mner inga namn.och beskyller inte en person. för att forumet ska vara trevligare och bra för de personer som nyligen blivit medlemmar, ta hĂ€nsyn och och var trevligare, det vinner ni pĂ„ i lĂ€ngden. om man kan sammarbeta, och skriva till varandra pĂ„ ett fint sĂ€tt, dĂ„ Ă€r det ju roligare och stĂ€lla sina frĂ„gor till dom personer som vet inte sant? forumet Ă€r ingen beskyllnings forum dĂ€r den som vet mest ska vara störst. forumet Ă€r en plats dĂ€r vi delar Ă„sikter och delar idĂ©er med varandra. ifall du har invĂ€ndingar, visa dĂ„ det pĂ„ ett fint sĂ€tt. för man ska kunna ha kul tillsammans.annars Ă€r det inte kul att stĂ€lla frĂ„gor hĂ€r pĂ„ studios forum. ha en trevlig kvĂ€ll allihopa đ mvh /Jean Shit. Jag har lagt av, kommit tillbaka efter ett par mĂ„nader, skrivit ett par-tre inlĂ€gg & REDAN kommer sĂ„na hĂ€r trĂ„dar!!! Jag drar mig tillbaks igen. Eller, det gör jag inte alls. EDIT; & jag Ă€r jĂ€ttebra pĂ„ musik. VĂ€lkommen tillbaka đ
Zando Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Antar att det bara Ă€r att acceptera. AnvĂ€ndare som varit hĂ€r lĂ€nge Ă€r trötta pĂ„ samma gamla frĂ„gor om & om igen. Tex "...vad tror ni om ett M-Audio 24/96 ?" Det finns ingen som inte redan svarat pĂ„ den frĂ„gan. SĂ€kert mer Ă€n en gĂ„ng dessutom. Det fina Ă€r dock att nĂ€r du sen börjar bli "gammal i gejmet" sĂ„ Ă€r det din tur att hacka pĂ„ nykomlingarna. Sjysst deal va đ grejen Ă€r vĂ€l att man kan sjĂ€lv vĂ€lja vad man vill lĂ€sa eller svara pĂ„, eller?.
Valdez Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 vissa hĂ€r skapar musik andra spelar instrument och de flesta skriver pĂ„ forumet.sedan finns det personer som svarar pĂ„ andras inlĂ€gg, med en sĂ„dan otrevlig attityd, tycker ni ska ta och börja sluta upp med det. om ni Ă€r bĂ€ttre Ă€n andra pĂ„ musik, visa det pĂ„ ett bra sĂ€tt. inte med ett sĂ€tt att tro att ni Ă€r tuffare Ă€n andra eller hĂ„rdare Ă€n andra. visa respekt till folk som förösker med sin musik. var trevligare hĂ€r pĂ„ forumet mot andra som har konstiga frĂ„gor. jag menar jag gör musik det Ă€r jag bra pĂ„. dock Ă€r jag inte bra alls pĂ„ att veta vad tex stim kan göra för mig. eller vad som gĂ€ller vid ett kontrakt. jag nĂ€mner inga namn.och beskyller inte en person. för att forumet ska vara trevligare och bra för de personer som nyligen blivit medlemmar, ta hĂ€nsyn och och var trevligare, det vinner ni pĂ„ i lĂ€ngden. om man kan sammarbeta, och skriva till varandra pĂ„ ett fint sĂ€tt, dĂ„ Ă€r det ju roligare och stĂ€lla sina frĂ„gor till dom personer som vet inte sant? forumet Ă€r ingen beskyllnings forum dĂ€r den som vet mest ska vara störst. forumet Ă€r en plats dĂ€r vi delar Ă„sikter och delar idĂ©er med varandra. ifall du har invĂ€ndingar, visa dĂ„ det pĂ„ ett fint sĂ€tt. för man ska kunna ha kul tillsammans.annars Ă€r det inte kul att stĂ€lla frĂ„gor hĂ€r pĂ„ studios forum. ha en trevlig kvĂ€ll allihopa đ mvh /Jean Shit. Jag har lagt av, kommit tillbaka efter ett par mĂ„nader, skrivit ett par-tre inlĂ€gg & REDAN kommer sĂ„na hĂ€r trĂ„dar!!! Jag drar mig tillbaks igen. Eller, det gör jag inte alls. EDIT; & jag Ă€r jĂ€ttebra pĂ„ musik. Ja det vet vi ju, som en magnet till sĂ„na hĂ€r trĂ„dar!.. đ NÀÀÀ....tycker jag inte! Bra... good for you! Ja det vet vi ju.... đ Skitkul att se/höra dig igen... đ
musik (oregistrerad) Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Hej! djay maxwell: Ăr man relativt ny Ă€r det bra att redan tidigt försöka anvĂ€nda sökfunktionen för att se om man DĂR kan finna svar pĂ„ det man undrar över. Jag har börjat göra det alltmer jĂ€mfört med hur det var i början. TyvĂ€rr har jag sĂ„ djĂ€vla konstiga frĂ„gor oftast, att det inte Ă€r sĂ„ vanligt att jag finner svaren via Sökfunktionen, men det Ă€r en annan femma... đ :musik
Nelerion Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Skrivna ord kan skapa vÀrldskrig Skrivna ord kan skapa hÄlrum Skrivna ord kan vara tÀrande Skrivna ord kan faktiskt utan att ens sjÀlva vara medvetna om det skapa relationer Skrivna ord Àr bara sÄ, sÄ, sÄ underbara. Hur man Àn tolkar ens egna, andras, nÄgons inlÀgg sÄ kommer dÀr alltid vara nÄgon annan som lÀgger betoningen annorlunda. Det skrivna sprÄket i dagens lÀge har tyvÀrr övergÄtt till ett 'Talande sprÄk', inte konstigt att dÀr blir missförstÄnd. Ida öppnade min ölburk Ida öppnade min ölburk Helt plötsligt har vi tvÄ helt skilda meningar beroende pÄ hur vi lÀgger betoningen. Jag Àr jÀtteglad för att dessa forum finns i dagens lÀge, för annars hade hela svenska folket lidit av SMS-tummar och indivi- dualtitet rent sprÄkmÀssigt sett. Utav? Det Àr ett ord som Àr taget frÄn det 'Talande sprÄket', jag mÄr lika illa varje gÄng nÄgon skriver det. FortsÀtter alla ta genvÀgar dag ut och dag in sitter vi snart och talar in meddelanden. TÀnk att ett 'Skrivande sprÄk' kan förtÀra sÄ mycket nÀr det enda allt handlar om Àr en helt vanlig konversation, skillnaden Àr att folk vÄgar sÀga/skriva det dom tycker och tÀnker, det Àr inte lika lÀtt nÀr man stÄr och talar med nÄgon. Jag Àlskar internet och jag Àlskar ett skrivet sprÄk, det Àr dÀr man möter en sann och Àkta individ, det gör man inte i kassan pÄ à hléns!
Mutto Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Skrivna ord kan skapa vĂ€rldskrig Skrivna ord kan skapa hĂ„lrum Skrivna ord kan vara tĂ€rande Skrivna ord kan faktiskt utan att ens sjĂ€lva vara medvetna om det skapa relationer Skrivna ord Ă€r bara sĂ„, sĂ„, sĂ„ underbara. Hur man Ă€n tolkar ens egna, andras, nĂ„gons inlĂ€gg sĂ„ kommer dĂ€r alltid vara nĂ„gon annan som lĂ€gger betoningen annorlunda. Det skrivna sprĂ„ket i dagens lĂ€ge har tyvĂ€rr övergĂ„tt till ett 'Talande sprĂ„k', inte konstigt att dĂ€r blir missförstĂ„nd. Ida öppnade min ölburk Ida öppnade min ölburk Helt plötsligt har vi tvĂ„ helt skilda meningar beroende pĂ„ hur vi lĂ€gger betoningen. Jag Ă€r jĂ€tteglad för att dessa forum finns i dagens lĂ€ge, för annars hade hela svenska folket lidit av SMS-tummar och indivi- dualtitet rent sprĂ„kmĂ€ssigt sett. Utav? Det Ă€r ett ord som Ă€r taget frĂ„n det 'Talande sprĂ„ket', jag mĂ„r lika illa varje gĂ„ng nĂ„gon skriver det. FortsĂ€tter alla ta genvĂ€gar dag ut och dag in sitter vi snart och talar in meddelanden. TĂ€nk att ett 'Skrivande sprĂ„k' kan förtĂ€ra sĂ„ mycket nĂ€r det enda allt handlar om Ă€r en helt vanlig konversation, skillnaden Ă€r att folk vĂ„gar sĂ€ga/skriva det dom tycker och tĂ€nker, det Ă€r inte lika lĂ€tt nĂ€r man stĂ„r och talar med nĂ„gon. Jag Ă€lskar internet och jag Ă€lskar ett skrivet sprĂ„k, det Ă€r dĂ€r man möter en sann och Ă€kta individ, det gör man inte i kassan pĂ„ Ă hlĂ©ns! tittat lite djupt i vinglaset nu pĂ„ lördagskvĂ€llen mĂ„nne? đ det var fint sagt.
Björn Olsberg Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Antar att det bara Ă€r att acceptera. AnvĂ€ndare som varit hĂ€r lĂ€nge Ă€r trötta pĂ„ samma gamla frĂ„gor om & om igen. Tex "...vad tror ni om ett M-Audio 24/96 ?" Det finns ingen som inte redan svarat pĂ„ den frĂ„gan. SĂ€kert mer Ă€n en gĂ„ng dessutom. Det fina Ă€r dock att nĂ€r du sen börjar bli "gammal i gejmet" sĂ„ Ă€r det din tur att hacka pĂ„ nykomlingarna. Sjysst deal va đ Det Ă€r inget att acceptera. Om man ser en trĂ„d om ett Ă€mne man Ă€r trött pĂ„ att se - lĂ„t bli att svara. SĂ„ enkelt kan det faktiskt vara! đ Och lĂ€gg istĂ€llet energin pĂ„ nĂ„got konstruktivt - som att göra musik. Den som Ă€r pĂ„ vĂ€nligt humör (och det Ă€r vi alla för det mesta, tycker jag!) bemödar sig 1. med att tipsa om en trĂ„d i Ă€mnet som ger svaret (och kanske Ă€ven tipsar om sökfunktion) 2. skicka mig eller en annan moderator ett PM om en trĂ„d som redan har besvarats. DĂ„ kan vi slĂ„ samman trĂ„dar som hör till samma Ă€mne - pĂ„ det viset slipper vi ha onödigt mĂ„nga trĂ„dar och gör det samtidigt lĂ€ttare för andra att hitta.
punkrockdude Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Jag tycker alla pĂ„ det hĂ€r forumet Ă€r rena Ă€nglar! SĂ„ jag hĂ„ller inte med dej ett smack! đ Rekommenderar studio.forum.se till alla som inte blivit medlemmar Ă€n! đ Mina favvo-medlemmar Ă€r: Lavrell, Pluffo, Linus, Grahn, Per_a_55, Hackeman, Addic59, D Vibe, Marcus Rombo, The Edge och Pazo! Fast alla andra Ă€r ju jĂ€ttegoa ocksĂ„! đ HĂ„ller ni inte me'? đ Favorisera medlemmar... Hoppas du pĂ„ att de kommer hjĂ€lpa dig pĂ„ traven i din musikkarriĂ€r pga att du nĂ€mnt att du gillar dem mer Ă€n de flesta andra? Hoppas du pĂ„ att de kommer skriva ditt namn i tacklistan i konvolutet ifall de gör ett album? Hoppas du pĂ„ att de kommer försvara dig oavsett vad de tycker ifall du retat upp nĂ„gon i en trĂ„d? đ Jaja, vi kommer vĂ€l aldrig fĂ„ veta varför men jag tycker att du ocksĂ„ Ă€r jĂ€tte go'. Men bry dig inte om vad jag sĂ€ger. Efter allt (enormt bra skiva), sĂ„ Ă€r jag, du och alla andra hĂ€r virtuella personer som man inte ska ta pĂ„ allvar... TrĂ„kigt att man inte kan vara trevliga och att man ska behöva misstĂ€nka ifall folk menar allvar eller inte.
Pluffo Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 (redigerat) Puh, jag Ă€r glad att Nattvaktaren inte hĂ€nger hĂ€r nuförtiden för dĂ„ skulle vi ha tio gĂ„nger fler sĂ„dana hĂ€r trĂ„dar đ Problemet Ă€r som sagt ofta att man inte kan urskilja ironi och intern(et)humor frĂ„n allvar och dĂ„ kan det lĂ€tt bli lĂ€tt fel. Jag tror inte att sĂ„ mĂ„nga pĂ„ det hĂ€r forumet gĂ„r in i en diskussion med mĂ„let att provocera, utan de kan snarare ha en stil som kan uppfattas som nedlĂ„tande eller snĂ€sig ( jag vet inte ens vad det ordet betyder, men det kĂ€ndes bra i sammanhanget ). Ta inte andra eller dig sjĂ€lv pĂ„ för stort allvar. Redigerat 25 september 2005 av Pluffo
Danabacken Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 (redigerat) Jag tycker alla pĂ„ det hĂ€r forumet Ă€r rena Ă€nglar! SĂ„ jag hĂ„ller inte med dej ett smack! đ Rekommenderar studio.forum.se till alla som inte blivit medlemmar Ă€n! đ Mina favvo-medlemmar Ă€r: Lavrell, Pluffo, Linus, Grahn, Per_a_55, Hackeman, Addic59, D Vibe, Marcus Rombo, The Edge och Pazo! Fast alla andra Ă€r ju jĂ€ttegoa ocksĂ„! đ HĂ„ller ni inte me'? đ Favorisera medlemmar... Hoppas du pĂ„ att de kommer hjĂ€lpa dig pĂ„ traven i din musikkarriĂ€r pga att du nĂ€mnt att du gillar dem mer Ă€n de flesta andra? Hoppas du pĂ„ att de kommer skriva ditt namn i tacklistan i konvolutet ifall de gör ett album? Hoppas du pĂ„ att de kommer försvara dig oavsett vad de tycker ifall du retat upp nĂ„gon i en trĂ„d? đ Jaja, vi kommer vĂ€l aldrig fĂ„ veta varför men jag tycker att du ocksĂ„ Ă€r jĂ€tte go'. Men bry dig inte om vad jag sĂ€ger. Efter allt (enormt bra skiva), sĂ„ Ă€r jag, du och alla andra hĂ€r virtuella personer som man inte ska ta pĂ„ allvar... TrĂ„kigt att man inte kan vara trevliga och att man ska behöva misstĂ€nka ifall folk menar allvar eller inte. đ ..... đ Ja glömde rĂ€kna upp dig, punkrockdude! đ„° Du Ă€r ocksĂ„ min favvo!!... och Olsberg.. och mutto, och Valdez, och musik, och Nelerion.... och freddie, och Zando, och dede.... och jag! đ ( đ .. vadĂ„ fjĂ€sk!) Redigerat 25 september 2005 av Danabacken
Hans Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 (redigerat) Hej! Tyckte tvĂ€rtom dom var vĂ€ldigt snĂ€lla i lĂ€nkade trĂ„den! Pröva annat forum eller ex verkligheten ifall du vill ha ngt o jĂ€mföra med, du kommer garanterat att bli mycket förvĂ„nad! F.ö. Ă€r min personliga favorit den dĂ€rna Hans som verkar vara vĂ€ldigt trevlig och rolig, sĂ€kert snygg ocksĂ„ đ ! Redigerat 25 september 2005 av Hans
Pazo Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Jag tycker alla pĂ„ det hĂ€r forumet Ă€r rena Ă€nglar! SĂ„ jag hĂ„ller inte med dej ett smack! đ„° Rekommenderar studio.forum.se till alla som inte blivit medlemmar Ă€n! đ Mina favvo-medlemmar Ă€r: Lavrell, Pluffo, Linus, Grahn, Per_a_55, Hackeman, Addic59, D Vibe, Marcus Rombo, The Edge och Pazo! Fast alla andra Ă€r ju jĂ€ttegoa ocksĂ„! đ HĂ„ller ni inte me'? đ đ Jag Ă€r med đ„°
Linus Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 (redigerat) Mina favvo-medlemmar Tack! đ Du Ă€r sĂ„ trevlig ocksĂ„ Danabacken đ Redigerat 25 september 2005 av Linus
lavrell Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Mina favvo-medlemmar Ă€r: Lavrell, Pluffo, Linus, Grahn, Per_a_55, Hackeman, Addic59, D Vibe, Marcus Rombo, The Edge och Pazo! NĂ€men, man hittar sig sjĂ€lv som förstnĂ€mnd đź Tackar Danabacken, jag antar att det Ă€r din öppenhet och att du tar lĂ€tt pĂ„ eventuell kritik som du trivs hĂ€r. Det gĂ€ller att separera pĂ„ Internet och det "verkliga livet" đ HĂ€rligt med lite smicker sĂ„hĂ€r nĂ€r man kommer hem efter en hĂ„rd dag pĂ„ jobbet đ
Ken KĂ€ngström Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Mina favvo-medlemmar Tack! đ Du Ă€r sĂ„ trevlig ocksĂ„ Danabacken đ WORD! đź
hackeman Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Jahapp, sĂ„ var Danny tillbaka i huset. Höhö. đź SĂ€tt alkolĂ„s pĂ„ datorn Danny, sĂ„ ska du se att livet pĂ„ nĂ€tet blir mer fredligt. đ Kul att ha dig tillbaka.
VacUm Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Det verkar som att mÄnga har svÄrt i att se skillnaden mellan regelrÀtt argumentation och att vara otrevlig. MÄnga bra diskussioner i forumet bygger pÄ Äsikter och dÄ mÄste man vÀl fÄ hÀvda sin Äsikt utan att motparten kÀnner att den blivit trampad pÄ tÄrna. Jag uppskattar en hetsk debatt sÄ lÀnge den hÄller sig till Àmnet. Om man genom tydligt resonemang förklarar varför man har en viss uppfattning sÄ Àr det vÀl okej att ha vilken uppfattning man vill?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.