Jump to content
Annons

Vad heter ni?


Danabacken

Recommended Posts

Annons
  • Svar 105
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Är inte själva vitsen med Nickname att man skall slippa att få reda på vad folk egentligen heter? Jag tror det är många roliga inlägg som aldrig blivit skrivna om vi alla körde med öppna kort och mången extrema och underhållande uttalanden som hade förblivit oskrivna.

Själv heter jag................håll i Er nu...........................nu kommer det.............................................................................

...................................................Pernilla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte själva vitsen med Nickname att man skall slippa att få reda på vad folk egentligen heter? Jag tror det är många roliga inlägg som aldrig blivit skrivna om vi alla körde med öppna kort och mången extrema och underhållande uttalanden som hade förblivit oskrivna.

Själv heter jag................håll i Er nu...........................nu kommer det.............................................................................

...................................................Pernilla!

yeah right.

Jag heter Profset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte själva vitsen med Nickname att man skall slippa att få reda på vad folk egentligen heter? Jag tror det är många roliga inlägg som aldrig blivit skrivna om vi alla körde med öppna kort och mången extrema och underhållande uttalanden som hade förblivit oskrivna.

Själv heter jag................håll i Er nu...........................nu kommer det.............................................................................

...................................................Pernilla!

yeah right.

Jag heter Profset.

Du menar proffset? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, jag heter faktiskt Pernilla (eller det stod i det i varje fall på tröjan fick samtidigt med anmälan till vårruset när jag fyllde 40). Fast på gamla dar så skippade jag Nilla. Efternamn? Har funderat på Fekt, Vers, Silja eller Sika, men jag behåller nog Agnell trots allt. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, jag heter faktiskt Pernilla (eller det stod i det i varje fall på tröjan fick samtidigt med anmälan till vårruset när jag fyllde 40). Fast på gamla dar så skippade jag Nilla. Efternamn? Har funderat på Fekt, Vers, Silja eller Sika, men jag behåller nog Agnell trots allt. 😕

Kulator då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, jag heter faktiskt Pernilla (eller det stod i det i varje fall på tröjan fick samtidigt med anmälan till vårruset när jag fyllde 40). Fast på gamla dar så skippade jag Nilla.  Efternamn? Har funderat på Fekt, Vers, Silja eller Sika, men jag behåller nog Agnell trots allt.  😕

Kulator då?

TAck för tipset, men nu blev det ju svårt... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, jag heter faktiskt Pernilla (eller det stod i det i varje fall på tröjan fick samtidigt med anmälan till vårruset när jag fyllde 40). Fast på gamla dar så skippade jag Nilla.  Efternamn? Har funderat på Fekt, Vers, Silja eller Sika, men jag behåller nog Agnell trots allt.  😕

Kulator då?

TAck för tipset, men nu blev det ju svårt... 😛

Du har inte funderat på att byta till Am Per?

Själv tänker jag byta till Trä Pinne...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Näe, jag heter faktiskt Marcus Rombo. Rombo såg min far till att jag fick heta när jag föddes. Han har älskat Rambo sen han var liten, riktigt liten. Men han har ett talfel (som var betydligt värre när han var liten) så när han sa Rambo blev det mer Rombo. Nu vet ni det! 😆 Undrar dock hur morsan kunde gå med på det!

EDIT: Fan också, det där med Rambo var långsökt. Filmerna är ju inte gamla.

Okej då, jag heter Marcus Rombo 😮 Kolla på hitta.se så får ni se! 😄😄

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
[...]

Okej då, jag heter Marcus Rombo 😮 Kolla på hitta.se så får ni se!  😄  😆

Det fanns en i Mora också! 😆

Ja, det glömde jag, sorry. Men jag är den andra! 😄

Sök på bara Rombo så märker du att det finns skitmånga Rombo i Dalarna. Mitt efternamn kommer därifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

min lärarinna hette Annika Aasa. Det är rätt tidigt i de flesta kataloger.

Jag heter faktiskt nått så märkligt som Heywood Jabelowme

Hallåträ Jaundermig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv heter jag................håll i Er nu...........................nu kommer det.............................................................................

...................................................Pernilla!

Nejnej, efter Schlagerinsatsen nyligen är du avslöjad som Lena Ph.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...