Newsec Posted April 6, 2004 Posted April 6, 2004 Är det någon som vet något bra?? Eftersom jag saknar mixer och bra förstärkare för tillfället så vill jag underlätta arbetet med att lägga på grejjor i datorn...om ni förstår??
H H Posted April 6, 2004 Posted April 6, 2004 Jag har en VST-modul som heter Slayer (har både version 1 och 2). Synthen kommer från reFX, och det finns en demoversion att ladda hem ocskå. Testa denna modul, den är väldigt trevlig faktiskt. 🙁 Länk till reFX och Slayer 2 //MrDoonut
Majken Posted April 7, 2004 Posted April 7, 2004 Det billigaste är nog att köpa en V-Amp och plugga in innan datorn. Så har du massa distljud för lite pengar att använda direkt vid inspelning. /Majken
Dr Arthur Krause Posted April 7, 2004 Posted April 7, 2004 Testa Little GreenAmp II R1.1 Jag tycker den är ett riktigt bra alternativ till de billigare hårdvaru-lådorna. Dessutom är den gratis.
Zando Posted April 7, 2004 Posted April 7, 2004 Kan varmt rekomendera Line6 GuitarPort suveränt ljud. kolla länken:guitarport.com
b0b Posted April 8, 2004 Posted April 8, 2004 Ett annat gratis VST-plugpaket för gitarr är SimulAnalog Guitar suite - Boss DS-1 (Distortion stompbox) - Boss SD-1 (Super Overdrive stompbox) - Tube Screamer (Overdrive stompbox) - Oberheim PS-1 (Phaser stompbox) - Univox Univibe (Modulations stompbox) - Fender Twin 1969 (Guitar amplifier) - Marshall JCM900 Dual Reverb (Guitar amplifier)
Recommended Posts