Fnykis Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 Känner någon till några bra synth eller allmäna trance, techno eller liknande ljud som man kan använda i FL? Någon sida typ? 😠
Piccazzo Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) Alla VST Syntar fungerar ju i FL så det är bara att välja vilken du tycker låter bäst. KVRAUDIO Bra sida att börja leta på .. Mer specifikt så börja med att titta på Albino 2 Vanguard Superwave Atmosphere Trinity Nu-Soft Micro tonic m.m m.m Redigerat 25 juli 2005 av Piccazzo
Carl_B Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 Pro-53 är nog min nuvarande favorit-synth till leadljud.. Atmosphere och Minimoog V används också rätt flitigt.
Cloudsurfer Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 Carl_B sa: Pro-53 är nog min nuvarande favorit-synth till leadljud.. Atmosphere och Minimoog V används också rätt flitigt. Ja pro-53 är söt. Men ja Albino 2:an är fin också
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 Jag använder V-Station rätt mycket.
Cloudsurfer Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 MarcusRombo sa: Jag använder V-Station rätt mycket. Ah bra där, tänkte aldrig på den. Men det finns ju flera miljoner olika synth pluggar 😉
Rucafest Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Refx Vanguard, excellent to use and not too expensive, also the Superwave bundle is really worth a look too and the Adventus at a rather very affordable price to buy.
pXp Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Håller med er om ovanstående produkter! På senare tid har jag börjat leka med Reaktor 4 och 5 och fått fram en hel del riktigt bra ljud. Går ju att köra som VSTi, om än lite omständigt. //peAk
Impey Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 det mesta kan man väl skruva och testa sig fram med.
Cloudsurfer Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 ville bara säga att vanguard inte är så bra som alla säger IMO 😱
Tilly Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Jag tycker vanguard är gör fet! Iallafall till tuffa trance leads 😱 Dom jobbar ju tydligen med en Vanguard 2 har jag hört rykten om. Ska bli smaskigt!
Directorscut Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Allmänt Sawtooth ljud är ju rätt mye Trance! 😄
Nexustwins Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 hur fan får man pluginen att funka då?? själv har jag hittat lite gratis ljud på http://www.vipzone.time4base.com/index.php?from=time4base i formatet wave
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.