Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

metalfestival.gif

Nu drar det efterlÀngtade igÄng. En rejÀl metal och hÄrdrocksfestival för alla oss som Àlskar allt ifrÄn Sabbath till Slipknot.

Jag Àr gÀrna med och deltar om inte nÄgon invÀnder?

Regler

LÄtmaterialet mÄste...

-vara emellan 3-5 minuter lÄng.

-vara kodat i 192kbps.

-vara framfört av bara dig. (Programmering Àr tillÄten)

-ge en arg eller elak kĂ€nsla. (Detta för att ge det lite mer sport) 🙂

AnmÀlan

...pÄgÄr till och med den 5/7 kl 24:00. Alla som vill fÄr delta.

AnmÀl er i denna trÄd.

Hittills anmÀlda:

Dede

Addic59

Slaptap

Vallhagen

Rockfart

Herwhisper

kirtaphus

djonas

tom

Egghuvud

ViktorDenStore

Morta

Frelin

the-great-decay

negroj9

Stolle

Ploghbill

peterthegreat

egj

Phobos

stajo

kirtaphus

Jocke Boberg

matteus

Mutto

Debree

O-Jay

fetmule

Indekhoo

sixties

martinm

dmn

rawburt

Deadline

...blir den 22/7 kl 24:00. Se till att lÀmna in i tid.

Skicka ett PM till mig med lÀnk till lÄtmaterialet.

Har ni problem med serverutrymme sÄ skicka ett PM till mig sÄ löser vi det.

Priser

FĂ„r bli den enkla Ă€ran! 🙂

Alla bidrag förblir anonyma förutom dÄ de kommande finalisterna utses.

KÀmpa pÄ nu!

Redigerat av addic59
Annons
  • Svar 82
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat
Ang reglerna; Man fÄr alltsÄ INTE anvÀnda nÄgra andra instrumentalister/sÄngare Àn sig sjÀlv?

Kill Fuck Die

/Bengan

Sitter och övervÀger en sak. Det Àr ju inte alla som kan sjunga som Àr med pÄ festivalen. Men antagligen sÄ kan vÀl de flesta programmera och komponera. Men om vi ska göra pÄ det viset att vi enbart fÄr lÄna in en sÄngare?

Postat

Jag tÀnker vara med! Man fÄr alltsÄ göra vilken form av metal/hÄrdrock man vill?

Postat

LĂ„ter som en bra ide den hĂ€r festivalen.. men mig veteligen har jag aldrig varit pĂ„ en festival dĂ€r en vinnare ska koras!! 😏

Kanske det har blivit en "Metal Festival Contest"

nu??? 😳 okejdĂ„!!

Men det skule vara kul för oss andra som deltar i festivalen att ocksÄ höra alla bidragen och inte bara finalister och vinnaren.. kanske man skulle lÀgga hela festivalen med alla lÄtar pÄ en egen cool hemsida, som en riktig festival.. med info om lÄtarna och dyligt!! vinnaren hamnar pÄ stora scenen osv. Men dÄ kommer frÄgan vem ska ta pÄ sig att göra allt detta arbete? men kul hade det varit, och sen hade vi lÀnkat sidan pÄ forumet.

sĂ„ alla hĂ€r kan ta sig en titt. 😉

Postat
LĂ„ter som en bra ide den hĂ€r festivalen.. men mig veteligen har jag aldrig varit pĂ„ en festival dĂ€r en vinnare ska koras!! 😏

nu??? 😳 okejdĂ„!!

Men det skule vara kul för oss andra som deltar i festivalen att ocksÄ höra alla bidragen och inte bara finalister och vinnaren.. kanske man skulle lÀgga hela festivalen med alla lÄtar pÄ en egen cool hemsida, som en riktig festival.. med info om lÄtarna och dyligt!! vinnaren hamnar pÄ stora scenen osv. Men dÄ kommer frÄgan vem ska ta pÄ sig att göra allt detta arbete? men kul hade det varit, och sen hade vi lÀnkat sidan pÄ forumet.

Absolut ska alla fĂ„ höra bidragen, annars kan ju ingen rösta 😛. Men bidragen förblir anonyma. =)

Postat

nu??? 😳 okejdĂ„!!

Kolla in de tidigare festivalerna! 😛

Jocke Boberg (oregistrerad)
Postat

Jag vill vara med! Perfekt tillfĂ€lle att micka upp min nya stĂ€rkare 🙂

Postat (redigerat)

haha! jag vill ocksÄ va me! har aldrig gjort en riktigt hÄrdrockslÄt i hela mitt liv, kan vara riktigt livsbejakande faktiskt.

Edit: tillÀgg.

Redigerat av Mutto
Postat

Ojojoj, jag anmÀler mig..! Har varit borta ett tag nu, ocksÄ dyker detta upp..!

Tack Slaptap för mailet annars hade jag missat detta! 😉

Ska tillbaks till vĂ€xjö en runda nĂ€sta vecka sĂ„ dĂ„ fĂ„r det vĂ€l vrĂ„las litta granna. 😄

Postat

Spelar normalt inte metal/hĂ„rdrock men det vore kul att försöka. Alltid kan man glĂ€dja nĂ„n 😛

Om man fÄr anvÀnda trumloopar Àr jag med...

Arg lĂ„t 🙂 hmmm

Postat

Jag stÄr som talare för Ensam Duo hÀr inne.

VÄr kille som gör all musik stÀller gÀrna upp

pÄ detta.

Indekhoo Àr hans namn.

Det mÄste vÀl gÄ bra, han tyckte det lÀt hur

kul som helst.

Eller sÄ anmÀler jag mig och tar hela Àran

trots att jag inte gjort nÄgot alls.

😄

(Han har nÀmligen inget bredband pga lite

strul hemma hos sig, men han Àr vÀl insatt

i detta forum genom mig)

Postat

anmÀler mig oxÄ!!

metal meets rock? dĂ„ kan man alltsĂ„ blanda metal med valfri typ av rock ? bara det Ă€r hĂ„rt/elakt. 😳

Postat

Jag skulle kunna trycka ihop en fin Metal festival hemsida med alla lÄtar och information osv. Men dÄ skulle jag behöva lite serverutrymme :/

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.