Ken KĂ€ngström Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 (redigerat) Nu drar det efterlĂ€ngtade igĂ„ng. En rejĂ€l metal och hĂ„rdrocksfestival för alla oss som Ă€lskar allt ifrĂ„n Sabbath till Slipknot. Jag Ă€r gĂ€rna med och deltar om inte nĂ„gon invĂ€nder? Regler LĂ„tmaterialet mĂ„ste... -vara emellan 3-5 minuter lĂ„ng. -vara kodat i 192kbps. -vara framfört av bara dig. (Programmering Ă€r tillĂ„ten) -ge en arg eller elak kĂ€nsla. (Detta för att ge det lite mer sport) đ AnmĂ€lan ...pĂ„gĂ„r till och med den 5/7 kl 24:00. Alla som vill fĂ„r delta. AnmĂ€l er i denna trĂ„d. Hittills anmĂ€lda: Dede Addic59 Slaptap Vallhagen Rockfart Herwhisper kirtaphus djonas tom Egghuvud ViktorDenStore Morta Frelin the-great-decay negroj9 Stolle Ploghbill peterthegreat egj Phobos stajo kirtaphus Jocke Boberg matteus Mutto Debree O-Jay fetmule Indekhoo sixties martinm dmn rawburt Deadline ...blir den 22/7 kl 24:00. Se till att lĂ€mna in i tid. Skicka ett PM till mig med lĂ€nk till lĂ„tmaterialet. Har ni problem med serverutrymme sĂ„ skicka ett PM till mig sĂ„ löser vi det. Priser FĂ„r bli den enkla Ă€ran! đ Alla bidrag förblir anonyma förutom dĂ„ de kommande finalisterna utses. KĂ€mpa pĂ„ nu! Redigerat 5 juli 2005 av addic59
Vallhagen Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 Ang reglerna; Man fÄr alltsÄ INTE anvÀnda nÄgra andra instrumentalister/sÄngare Àn sig sjÀlv? Kill Fuck Die /Bengan
Ken KÀngström Postat 28 juni 2005 TrÄdstartare Postat 28 juni 2005 Ang reglerna; Man fÄr alltsÄ INTE anvÀnda nÄgra andra instrumentalister/sÄngare Àn sig sjÀlv? Kill Fuck Die /Bengan Sitter och övervÀger en sak. Det Àr ju inte alla som kan sjunga som Àr med pÄ festivalen. Men antagligen sÄ kan vÀl de flesta programmera och komponera. Men om vi ska göra pÄ det viset att vi enbart fÄr lÄna in en sÄngare?
Ploghbill Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 Ey mÄste deadlinen vara augusti? Sjuuuukt lÄng tid dit!
Ken KÀngström Postat 28 juni 2005 TrÄdstartare Postat 28 juni 2005 Brukar man inte fÄ en mÄnad pÄ sig? Aja backar vÀl den ett par veckor.
peterthegreat Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 Jag har alldrig gjort en rock/metal lÄt förut Àven fast jag lyssnar pÄ det hela tiden, men "beem(sign) me up, scott(addic59)"
egj Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 Jag tÀnker vara med! Man fÄr alltsÄ göra vilken form av metal/hÄrdrock man vill?
Ken KÀngström Postat 28 juni 2005 TrÄdstartare Postat 28 juni 2005 Jag tÀnker vara med! Man fÄr alltsÄ göra vilken form av metal/hÄrdrock man vill? Japp, allt inom de stora genrerna hÄrdrock och metal Àr tillÄtet. =)
Ken KĂ€ngström Postat 28 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 juni 2005 hm anmĂ€lde mig nog i fel trĂ„d... men jag Ă€r med! Fixat đ±
kirtaphus Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 LĂ„ter som en bra ide den hĂ€r festivalen.. men mig veteligen har jag aldrig varit pĂ„ en festival dĂ€r en vinnare ska koras!! đ Kanske det har blivit en "Metal Festival Contest" nu??? đł okejdĂ„!! Men det skule vara kul för oss andra som deltar i festivalen att ocksĂ„ höra alla bidragen och inte bara finalister och vinnaren.. kanske man skulle lĂ€gga hela festivalen med alla lĂ„tar pĂ„ en egen cool hemsida, som en riktig festival.. med info om lĂ„tarna och dyligt!! vinnaren hamnar pĂ„ stora scenen osv. Men dĂ„ kommer frĂ„gan vem ska ta pĂ„ sig att göra allt detta arbete? men kul hade det varit, och sen hade vi lĂ€nkat sidan pĂ„ forumet. sĂ„ alla hĂ€r kan ta sig en titt. đ
Ken KĂ€ngström Postat 28 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 juni 2005 LĂ„ter som en bra ide den hĂ€r festivalen.. men mig veteligen har jag aldrig varit pĂ„ en festival dĂ€r en vinnare ska koras!! đ Kanske det har blivit en "Metal Festival Contest" nu??? đł okejdĂ„!! Men det skule vara kul för oss andra som deltar i festivalen att ocksĂ„ höra alla bidragen och inte bara finalister och vinnaren.. kanske man skulle lĂ€gga hela festivalen med alla lĂ„tar pĂ„ en egen cool hemsida, som en riktig festival.. med info om lĂ„tarna och dyligt!! vinnaren hamnar pĂ„ stora scenen osv. Men dĂ„ kommer frĂ„gan vem ska ta pĂ„ sig att göra allt detta arbete? men kul hade det varit, och sen hade vi lĂ€nkat sidan pĂ„ forumet. sĂ„ alla hĂ€r kan ta sig en titt. đ Absolut ska alla fĂ„ höra bidragen, annars kan ju ingen rösta đ. Men bidragen förblir anonyma. =)
dede Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 LĂ„ter som en bra ide den hĂ€r festivalen.. men mig veteligen har jag aldrig varit pĂ„ en festival dĂ€r en vinnare ska koras!! đ Kanske det har blivit en "Metal Festival Contest" nu??? đł okejdĂ„!! Men det skule vara kul för oss andra som deltar i festivalen att ocksĂ„ höra alla bidragen och inte bara finalister och vinnaren.. kanske man skulle lĂ€gga hela festivalen med alla lĂ„tar pĂ„ en egen cool hemsida, som en riktig festival.. med info om lĂ„tarna och dyligt!! vinnaren hamnar pĂ„ stora scenen osv. Men dĂ„ kommer frĂ„gan vem ska ta pĂ„ sig att göra allt detta arbete? men kul hade det varit, och sen hade vi lĂ€nkat sidan pĂ„ forumet. sĂ„ alla hĂ€r kan ta sig en titt. đ Kolla in de tidigare festivalerna! đ
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 29 juni 2005 Postat 29 juni 2005 Jag vill vara med! Perfekt tillfĂ€lle att micka upp min nya stĂ€rkare đ
Mutto Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 (redigerat) haha! jag vill ocksÄ va me! har aldrig gjort en riktigt hÄrdrockslÄt i hela mitt liv, kan vara riktigt livsbejakande faktiskt. Edit: tillÀgg. Redigerat 30 juni 2005 av Mutto
Debree Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Ojojoj, jag anmĂ€ler mig..! Har varit borta ett tag nu, ocksĂ„ dyker detta upp..! Tack Slaptap för mailet annars hade jag missat detta! đ Ska tillbaks till vĂ€xjö en runda nĂ€sta vecka sĂ„ dĂ„ fĂ„r det vĂ€l vrĂ„las litta granna. đ
O-Jay Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Spelar normalt inte metal/hĂ„rdrock men det vore kul att försöka. Alltid kan man glĂ€dja nĂ„n đ Om man fĂ„r anvĂ€nda trumloopar Ă€r jag med... Arg lĂ„t đ hmmm
Nelerion Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag stĂ„r som talare för Ensam Duo hĂ€r inne. VĂ„r kille som gör all musik stĂ€ller gĂ€rna upp pĂ„ detta. Indekhoo Ă€r hans namn. Det mĂ„ste vĂ€l gĂ„ bra, han tyckte det lĂ€t hur kul som helst. Eller sĂ„ anmĂ€ler jag mig och tar hela Ă€ran trots att jag inte gjort nĂ„got alls. đ (Han har nĂ€mligen inget bredband pga lite strul hemma hos sig, men han Ă€r vĂ€l insatt i detta forum genom mig)
sixties Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 anmĂ€ler mig oxĂ„!! metal meets rock? dĂ„ kan man alltsĂ„ blanda metal med valfri typ av rock ? bara det Ă€r hĂ„rt/elakt. đł
martinm Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Jag anmĂ€ler mig... ...sen fĂ„r vi se om det blir nĂ„t vettigt att skick in.đ
dmn Postat 5 juli 2005 Postat 5 juli 2005 Jag skulle kunna trycka ihop en fin Metal festival hemsida med alla lÄtar och information osv. Men dÄ skulle jag behöva lite serverutrymme :/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.