Jump to content
Annons

Klagande klagomålstråden


Gäst

Recommended Posts

Annons
  • Svar 957
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Asså.... Fan va seg jag blir!..

Hade precis tankat hem FEAR under natten, och såg verkligen fram emot att spela det nu, men så hade ja tankat ner expansionen!!..?

Så nu måste ja tanka hem det vanliga för att kunna spela, och det är på 4.16GB!!!!!! 😉

Fan också! 😲

Men då har du ju expansionen sen också ju!

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... Fan va seg jag blir!..

Hade precis tankat hem FEAR under natten, och såg verkligen fram emot att spela det nu, men så hade ja tankat ner expansionen!!..?

Så nu måste ja tanka hem det vanliga för att kunna spela, och det är på 4.16GB!!!!!! 😲

Fan också! 😄

Men då har du ju expansionen sen också ju!

Jag har märkt ibland att jag har väldigt svårt för att se saker på den ljusa sidan! Så tänkte jag faktiskt inte! 😛

Först idag fick jag igång spelet och kan lira (med lite hjälp från andra). Det tog ett jäkla tag! Jag ville ju bara spela lite. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... Fan va seg jag blir!..

Hade precis tankat hem FEAR under natten, och såg verkligen fram emot att spela det nu, men så hade ja tankat ner expansionen!!..?

Så nu måste ja tanka hem det vanliga för att kunna spela, och det är på 4.16GB!!!!!! 😛

Fan också! 😄

Men då har du ju expansionen sen också ju!

Jag har märkt ibland att jag har väldigt svårt för att se saker på den ljusa sidan! Så tänkte jag faktiskt inte! 😱

Först idag fick jag igång spelet och kan lira (med lite hjälp från andra). Det tog ett jäkla tag! Jag ville ju bara spela lite. 🙂

Då kanske du skulle ha köpt spelet? 😮

Nej, nu startar vi inte en sån diskussion, tycker jag! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill klaga på min otroliga trötthet. Jag är psykiskt och fysiskt trött större delar av dygnet. Och detta är ingen vintertrötthet eftersom det har varit såhär över ett år.

Antagligen för att jag inte tränar längre.

Därför hamnar klagomålet i slutändan på mig själv. Som så många klagomål egentligen borde göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... Fan va seg jag blir!..

Hade precis tankat hem FEAR under natten, och såg verkligen fram emot att spela det nu, men så hade ja tankat ner expansionen!!..?

Så nu måste ja tanka hem det vanliga för att kunna spela, och det är på 4.16GB!!!!!! 😉

Fan också! 😆

Men då har du ju expansionen sen också ju!

Jag har märkt ibland att jag har väldigt svårt för att se saker på den ljusa sidan! Så tänkte jag faktiskt inte! 😄

Först idag fick jag igång spelet och kan lira (med lite hjälp från andra). Det tog ett jäkla tag! Jag ville ju bara spela lite. 🙂

Fan va jag lirade igår! Fear roxar! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... Fan va seg jag blir!..

Hade precis tankat hem FEAR under natten, och såg verkligen fram emot att spela det nu, men så hade ja tankat ner expansionen!!..?

Så nu måste ja tanka hem det vanliga för att kunna spela, och det är på 4.16GB!!!!!! 😆

Fan också! 🙁

Men då har du ju expansionen sen också ju!

Jag har märkt ibland att jag har väldigt svårt för att se saker på den ljusa sidan! Så tänkte jag faktiskt inte! 😆

Först idag fick jag igång spelet och kan lira (med lite hjälp från andra). Det tog ett jäkla tag! Jag ville ju bara spela lite. 🙂

Fan va jag lirade igår! Fear roxar! 😆

Jag måste fan klaga lite och säga att det var ganska kasst. Kul i början men bandesignen, miljöerna och fienderna är verkligen helt likadana under hel spelets gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... Fan va seg jag blir!..

Hade precis tankat hem FEAR under natten, och såg verkligen fram emot att spela det nu, men så hade ja tankat ner expansionen!!..?

Så nu måste ja tanka hem det vanliga för att kunna spela, och det är på 4.16GB!!!!!! 😕

Fan också! 😏

Men då har du ju expansionen sen också ju!

Jag har märkt ibland att jag har väldigt svårt för att se saker på den ljusa sidan! Så tänkte jag faktiskt inte! 😛

Först idag fick jag igång spelet och kan lira (med lite hjälp från andra). Det tog ett jäkla tag! Jag ville ju bara spela lite. 😕

Fan va jag lirade igår! Fear roxar! 🙂

Jag måste fan klaga lite och säga att det var ganska kasst. Kul i början men bandesignen, miljöerna och fienderna är verkligen helt likadana under hel spelets gång.

Det är inte bandesignen och miljöerna som är bra i det spelet! Det är känslan när man springer runt i slowmotion och puttrar ner alla man ser med hagelbössan som är det tuffa! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... Fan va seg jag blir!..

Hade precis tankat hem FEAR under natten, och såg verkligen fram emot att spela det nu, men så hade ja tankat ner expansionen!!..?

Så nu måste ja tanka hem det vanliga för att kunna spela, och det är på 4.16GB!!!!!! 😄

Fan också! 🙁

Men då har du ju expansionen sen också ju!

Jag har märkt ibland att jag har väldigt svårt för att se saker på den ljusa sidan! Så tänkte jag faktiskt inte! 😆

Först idag fick jag igång spelet och kan lira (med lite hjälp från andra). Det tog ett jäkla tag! Jag ville ju bara spela lite. 😄

Fan va jag lirade igår! Fear roxar! 😄

Jag måste fan klaga lite och säga att det var ganska kasst. Kul i början men bandesignen, miljöerna och fienderna är verkligen helt likadana under hel spelets gång.

Det är inte bandesignen och miljöerna som är bra i det spelet! Det är känslan när man springer runt i slowmotion och puttrar ner alla man ser med hagelbössan som är det tuffa! 😎

Jovisst men det tappar ju tjusningen efter c:a 2 timmar 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Jag vill klaga över att kakorna som finns här på jobbet är så grymt jävla goda så man måste äta flera stycke av dom!!!

BAH!!! Det är som en drog, jag kan inte sluta!! Innan min arbetsvecka är slut kommer jag säkert gått upp 2kg!

Ohh det är sådana där marängkakor med nån hallongelé i mitten. Inga hallongrotter, utan dom är är mer fluffiga och tyngre, förmodligen otroligt mycket mer socker och fett i men va fan. Massa smördeg är det också 😱

Åhh dom är så goda!!!

*mmmm*

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag vill klaga på att man inte vet allt som ska hända en i förväg. Allt vore mycket enklare då!

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...