Jump to content
Annons

Semifinal i Studiofestival # 6


Odel

Recommended Posts

Känns ju som om detta rinner ut i sanden...

Har det hänt Odel något eller har han semester?

Skall vi låta någon annan hålla i finalen eller nöjer vi oss med det resultat som blev?

Vad säger ni? Sommaren är kort 😱😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 80
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Känns ju som om detta rinner ut i sanden...

Har det hänt Odel något eller har han semester?

Skall vi låta någon annan hålla i finalen eller nöjer vi oss med det resultat som blev?

Vad säger ni? Sommaren är kort  😛  🙂

En final är klart vi måste ha 🙂 Men, vi kan väl vänta till fredag. Har inte Odel startat finalen då, så kan nån annan göra det...!?

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå alla!

Sorry att jag inte skrivit något...

Klart vi ska ha final! Jag har packat ihop de 4 finalisterna i en zip-fil och skickat till Olsberg, men inte fått något svar. Är den någon som kan hjälpa mig att få upp filen på internet?

Link to comment
Dela på andra sajter

jag var låt nummer fyra. Näst sist 😮 hade hoppats på bättre... Men den hade nog mått bra av lite mer funderingar. Tack alla som röstade på den eller iallafall tyckte den var okej att lyssna på!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag var låt nummer fyra. Näst sist 😮 hade hoppats på bättre... Men den hade nog mått bra av lite mer funderingar. Tack alla som röstade på den eller iallafall tyckte den var okej att lyssna på!

Själv hade jag bidrag 9, ja.. den som bröt mot reglerna. 😉

Faktum är att jag lyckades övertala syrran att akut spela in en text. I all hast så glömde vi bort reglerna och bidragt kom in, förutom det, 3 timmar för sent.. blev på engelska.. och långt ifrån "Gessle".

Men det var skoj o lärorikt. Har aldrig spelat in röst via mic förut.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

7:a får väl anses vara helt ok för en nybörjare som jag, antar jag även om jag hade hoppats på lite bättre respons, skönsången till trots 😄 och bristen på Gösseltongångar.

Tack alla som gav mig några poäng inkl. 2 oförtjänta från mannen med de fina hattarna. 😳

Och sommaren är ju inte slut så vi får väl se vad som händer nu när jag skickat den till alla radiostationer. 😛

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Härmed avslutas studiofestival # 6

Vinnare är O-Jay. Stort grattis!

Tack alla som skickat bidrag och alla som röstat.

Ja då får jag tacka så mycket för rösterna. Kul att vara med även om avslutningen blev lite... antiklimax typ 😉

Låten kom till genom att jag hittade några bongoloopar (mitt första försök med loopar) och sen blev det som det blev. Känner mig inte helt bekväm med att liknas vid Pontus och Amerikanarna men tycker ni det så... 😆

Sången är lite småsur men jag skyller på tidsbrist. Man hinner ju inte heller sjunga igenom låtar hemma vid skrivbordet så att de sitter på samma sätt som om man sjunger med ett band t ex. Skall läggas om.

Groove Agent kan bli lite styltig men man tar vad man har. Den är trots allt en förutsättning för att det överhuvudtaget blir några låtar här hemma.

Nu skall jag med liv och lust ägna mig åt att komponera till Metal-festivalen 😎

Åter tack till er som röstade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättegrattis O-Jay!!! till en väl genomförd festival 😎.

Javisst kanske ett litet antiklimax... men det förtar inte vinsten på något sätt 😉 .

Själv tyckte jag det var fruktat kul att läsa alla kommentarer om alla låtarna! Hårda bud ibland men alltid med en viss värme bakom ändå😆. Det är knappt jag vågar avslöja att jag gjorde låt 6.....

Link to comment
Dela på andra sajter

LÅT 1

Jag vill tacka alla som röstade på min låt. Kul att komma på 2:a plats. Jag håller på att flytta just nu så jag står över metallfestivalen.

Tack för era åsikter, kommentarer och glada tillrop

Jimmy

Trevlig Sommar

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för listan...

Särskilt tack till dig Jim som röstade på min låt fast du var med själv och dessutom låg bra till.

Väldigt bra ljud hade du på ditt bidrag.

Keep on rocking in the free world 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till vinsten O-jay! Helt rättvist!

Inspirerad av Magnus Uggla ändrar jag härmed min signatur! 🙂

Och jag ber att få låna MusicGenes motorsågar till metallfestivalen......Hmm, just det kan skicka in samma låt igen i så fall! 😱

Alltid roligt med festivaler!

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Särskilt tack till dig Jim som röstade på min låt fast du var med själv och dessutom låg bra till.

Väldigt bra ljud hade du på ditt bidrag.

Keep on rocking in the free world 🙂

Tack O-JAY

Ditt bidrag var väligt bra. Tänkte taktikrösta först men ändrade mig. Klart att du skulle ha poäng...

Grattis till vinsten

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag ber att få låna MusicGenes motorsågar till metallfestivalen......Hmm, just det kan skicka in samma låt igen i så fall! cool.gif

haha. Jag fattade inte vad du menade, men sen läste jag min kommentar av din låt :rolleyes:

glömde säga grattis till o-jay! Grattis!

Redigerat av MusicGene
Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag ber att få låna MusicGenes motorsågar till metallfestivalen......Hmm, just det kan skicka in samma låt igen i så fall! cool.gif

haha. Jag fattade inte vad du menade, men sen läste jag min kommentar av din låt 😛

Jag har nog en tendens att bli lite väl kryptisk ibland. 😉

Som kanske en del av er märkt! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Plus + Tack för en rolig festival, den roligaste hitills 🙂

Minus - Dock är jag jättebesviken på att det inte blev nån final 😄

Övrigt, tack alla som röstade, det var väldigt roligt för mig som 15-åring att få så bra omdöme på mixen 😎 Jag är stolt...

Ha en fortsatt skön sommar

.Viktor - bidrag nr 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...