Odel Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 (redigerat) DÄ var det dags för röstning. Ladda hem hÀr: Semifinal i Studiofestival # 6 TÀnd nu grillen, öppna en kall, vrid upp stereon sÄ det hörs ut till balkongen och gÄ ut och sÀtt dig i solen. Röstning: Du ska lÀmna 4 st röster i ditt inlÀgg hÀr i trÄden dvs öppen röstning, gÀrna med motivering. 1, 2, 4 och 6 poÀng ska delas. 6:an delas ut till det bidrag som du tycker lyckats bÀst. Röstningen pÄgÄr en vecka, och avslutas tis 21/6. NÀr röstningen Àr avslutad gÄr fyra bidrag med flest poÀng till final. Det Àr inte tillÄtet att rösta pÄ sitt eget bidrag. Priser: Förstapris Àr samma som förra festivalen, dvs Àran att hÄlla i nÀsta festival. Lycka till! SÀtt igÄng och rösta! StÀllningen efter att moOd röstat: 01 - 60 02 - 25 03 - 72 04 - 7 05 - 3 06 - 21 07 - 39 08 - 9 09 - 11 Röstningen Àr avslutad. Redigerat 22 juni 2005 av Odel
FredKato Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Nog för att jag Ă€r ny hĂ€r pĂ„ forumet men Ă€r det hĂ€r nĂ„tt skĂ€mt eller? Alla lĂ„tar hĂ„ller ju mellanstadiestandard mer eller mindre. Men jag kĂ€nner mig snĂ€ll sĂ„ jag ger lĂ„t nr 9 - 1 poĂ€ng. Motivering: HĂ€rligt aerobic-tempo. Resten fĂ„r NOLL. LĂ„t 1 Ă€r ju nĂ€stan ok men eftersom det bara finns en Per Gessle sĂ„ kan jag inte ge annat Ă€n NOLL poĂ€ng. SĂ„ jag slĂ€cker grillen, hĂ€ller ut ölen, kastar ut stereon och Ă„ngrar att jag tog mig tiden att skriva detta inlĂ€gg đ
Lindeberg Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Alla lÄtar hÄller ju mellanstadiestandard mer eller mindre. à fanken. Blir man bÀttre sen, nÀr man börjar högstadiet? Rapportera gÀrna om livet dÀr.
Björn Olsberg Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Nog för att jag Ă€r ny hĂ€r pĂ„ forumet men Ă€r det hĂ€r nĂ„tt skĂ€mt eller? Alla lĂ„tar hĂ„ller ju mellanstadiestandard mer eller mindre. DĂ„ förvĂ€ntar vi oss att du gör nĂ„gra bĂ€ttre bidrag till nĂ€sta festival! đ [tillbaka till Ă€mnet] Lyssnade snabbt igenom lĂ„tarna och mĂ„ste sĂ€ga att lĂ„t nummer 1 stack ut genom att vara produktionsmĂ€ssigt mycket snyggt. Ă terkommer med mina röster lĂ€ngre fram!
djonas Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Nog för att jag Ă€r ny hĂ€r pĂ„ forumet men Ă€r det hĂ€r nĂ„tt skĂ€mt eller? Alla lĂ„tar hĂ„ller ju mellanstadiestandard mer eller mindre. Men jag kĂ€nner mig snĂ€ll sĂ„ jag ger lĂ„t nr 9 - 1 poĂ€ng. Motivering: HĂ€rligt aerobic-tempo. Resten fĂ„r NOLL. LĂ„t 1 Ă€r ju nĂ€stan ok men eftersom det bara finns en Per Gessle sĂ„ kan jag inte ge annat Ă€n NOLL poĂ€ng. SĂ„ jag slĂ€cker grillen, hĂ€ller ut ölen, kastar ut stereon och Ă„ngrar att jag tog mig tiden att skriva detta inlĂ€gg đ Hehe...och det Ă€r ju dagisstandard pĂ„ ditt inlĂ€gg. đ Har du inget bra att skriva sĂ„ gör oss en tjĂ€nst och skriv inget alls. đź Msh / djonas
stajo Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 SĂ„ jag slĂ€cker grillen, hĂ€ller ut ölen, kastar ut stereon och Ă„ngrar att jag tog mig tiden att skriva detta inlĂ€gg đ he he... nĂ„gon som har kĂ€kat taggtrĂ„d till frukost? och till lunch đź Hey hey... musik skall vara skoj och jag sitter och smĂ„ler hela tiden đ
dede Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Nog för att jag Ă€r ny hĂ€r pĂ„ forumet men Ă€r det hĂ€r nĂ„tt skĂ€mt eller? Alla lĂ„tar hĂ„ller ju mellanstadiestandard mer eller mindre. Men jag kĂ€nner mig snĂ€ll sĂ„ jag ger lĂ„t nr 9 - 1 poĂ€ng. Motivering: HĂ€rligt aerobic-tempo. Resten fĂ„r NOLL. LĂ„t 1 Ă€r ju nĂ€stan ok men eftersom det bara finns en Per Gessle sĂ„ kan jag inte ge annat Ă€n NOLL poĂ€ng. SĂ„ jag slĂ€cker grillen, hĂ€ller ut ölen, kastar ut stereon och Ă„ngrar att jag tog mig tiden att skriva detta inlĂ€gg đ NATTVAKTAREN ĂR TILLBAKA! đź
FredKato Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Jag Àr ledsen om inte alla klarar av min Àrlighet... Jag hade i alla fall rÀtt höga förvÀntningar pÄ lÄtarna efter att ha hört att det finns en del mycket talang-fyllda lÄtskrivare pÄ detta forum och trodde dÀrför att nÄgra av dess skulle vara med och tÀvla... Men smaken Àr ju delad och jag gav ju faktiskt lÄt nr9 ETT poÀng och det Àr ju mer Àn de som klagade pÄ mitt inlÀgg har givit. well, well...
dede Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 talang-fyllda ta-l-ang-fy-lld-a t-a-l-a..n..ng? NÀ, varför skulle det finnas nÄgra talanger hÀr? TALANGFYLLDA..........
Linus Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Jag hade i alla fall rĂ€tt höga förvĂ€ntningar pĂ„ lĂ„tarna efter att ha hört att det finns en del mycket talang-fyllda lĂ„tskrivare pĂ„ detta forum och trodde dĂ€rför att nĂ„gra av dess skulle vara med och tĂ€vla... Jag Ă€r ledsen om du inte klarar av min Ă€rlighet, men du Ă€r ny pĂ„ forumet och förstĂ„r inte forumets gemenskap. đ Du Ă€r vĂ€lkommen att lĂ€sa pĂ„ lite om Studiofestivalens tema i den hĂ€r trĂ„den. DĂ„ skulle du sĂ€kert förstĂ„ att lĂ„tarna i festivalen görs med mĂ„nga klichĂ©er, humor, osmakliga rim och med glimten i ögat. Inte blodigt allvar. Skriv en medlemspresentation om dig sjĂ€lv, gĂ„ in pĂ„ demoavdelningen och lyssna pĂ„ alla demolĂ„tarna. DĂ„ skulle du nog ta tillbaka ditt provocerande inlĂ€gg om "mellanstadiestandard".
tom Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 LÄt 3 fÄr 6 poÀng LÄt 1 fÄr 4 poÀng LÄt 7 fÄr 2 poÀng LÄt 6 fÄr 1 PoÀng LÄtarna 1 och 3 KÀnns bekanta som man hört dom förut. Kanske blir det lÀttare att ta till sig dom. LÄt 7. HÀr hör man vad viktigt det Àr med en bra sÄngare. Men jag gillar den. LÄt 6. Vad ska man sÀga, kanske Àr det den lÄten som bara blir bÀttre och bÀttre ju mer man lyssnar pÄ den. Det var roliga och bra bidrag tycker jag. Synd bara att inte min sommar lÄt kunde vara med. /tom
MusicGene Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 SĂ„dĂ€rja! DĂ„ har jag genomnjutit lĂ„tarna tillsammans med cola, hamburgare och potatisklyftor (anteckna det!). Jag tĂ€nkte försöka mig pĂ„ att skriva nĂ„got om alla bidragen. Det Ă€r ju alltid kul att fĂ„ kommentarer! 1. Klart somrig lĂ„t! Tramsig text med ahah som funkar nĂ€r man druckit lite öhl. Bra flyt i refrĂ€ngen. Bra producerat. Passande sĂ„ng. 2. GenomtĂ€nkt text. HĂ€rlig deppstĂ€mning men sommarglansen Ă€r obefintlig. Fungerande mix. Trist slut, kunde slutat med ett rakt durackord istĂ€llet đł Bra sĂ„ng. 3. Schysst sommarkomp. Kul text. Lite halvfalsk sĂ„ng ibland, men det stör inte. Bra gitarrslinga. Bra mix. 4. KĂ€nns lite ofĂ€rdig i produceringen. Banal text. Kunde ha lite roliga slingor för att förstĂ€rka. Lite fula stĂ€mmor pĂ„ refrĂ€ngen ibland. Ok mix. Kunde ha spelats lite snabbare. Inte sĂ„ mycket sommarstĂ€mning. 5. Sommaren frĂ„n Helvetet. Det saknas motorsĂ„gar, skrikande mĂ€nniskor och reverserad sĂ„ng. Kass mix. Högst osomrig. 6. Taskit producerat. SĂ„ngen Ă€r dĂ„ligt inspelad vilket stör. Inte mycket sommarstĂ€mning. Oengagerande melodi. 7. Dansbandstexten Ă€r inte sĂ„ mycket att kommentera. Oengagerad sĂ„ng. Trist arr. LĂ„ten hade vunnit pĂ„ högre tempo och rakare feeling tror jag. Lite gitarrĂ€kor hade ökat intresset. Inte sĂ„ somrig. 8. Först trodde jag att Eddie Meduza hade skuttat upp frĂ„n graven i ett revivalförsök, men sen hörde jag andrastĂ€mman pĂ„ refrĂ€ngen. Versen Ă€r falsk och refrĂ€ngen Ă€r falsk sĂ„ det stör ordentligt. Texten Ă€r helt okej. Lite taffligt producerat. Inte sĂ„ intressant mix. Somrigt komp dock! 9. Osomrig. Halvbra producerat - rösten hörs ju knappt. Har för dĂ„lig koll pĂ„ genren för att kommentera mer. Nu till mina poĂ€ng: 6 - LĂ„t 3 4 - LĂ„t 1 2 - LĂ„t 2 1 - LĂ„t 8 May the best song win!
FredKato Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 DÄ skulle du sÀkert förstÄ att lÄtarna i festivalen görs med mÄnga klichéer, humor, osmakliga rim och med glimten i ögat. Inte blodigt allvar. Det var ju precis det jag frÄgade om i första inlÀgget... Om det var pÄ skÀmt. Nog för att jag Àr ny hÀr pÄ forumet men Àr det hÀr nÄtt skÀmt eller? Har lÀst trÄden om tÀvlingen nu iaf och fattat vad det hela gÄr ut pÄ. Ber om ursÀkt om jag klev pÄ nÄgra ömma tÄr men min poÀngbedömning kvarstÄr dock.
moOd Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 DÄ skulle du sÀkert förstÄ att lÄtarna i festivalen görs med mÄnga klichéer, humor, osmakliga rim och med glimten i ögat. Inte blodigt allvar. Det var ju precis det jag frÄgade om i första inlÀgget... Om det var pÄ skÀmt. Nog för att jag Àr ny hÀr pÄ forumet men Àr det hÀr nÄtt skÀmt eller? Har lÀst trÄden om tÀvlingen nu iaf och fattat vad det hela gÄr ut pÄ. Ber om ursÀkt om jag klev pÄ nÄgra ömma tÄr men min poÀngbedömning kvarstÄr dock. Om du skall poÀngsÀtta nÄt sÄ kan du vÀl ÀndÄ hÄlla dig till röstningsreglerna, annars kan vi ju inte rÀkna med din röst.. dvs, din röst blir meningslös i sammanhanget.
Jazzman Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 hehe đź tycker att det var en del bra bidrag! 6 poĂ€ng - lĂ„t 3 glad plĂ„ga.. sköna ackord och bra sommartext va det. Helt klart min vinnare đł 4 poĂ€ng - lĂ„t 1 Typisk uppbyggnad i allt! Riktig sommarplĂ„ga men har inte nĂ„t mer och blir trĂ„kig efter ett par gĂ„nger tycker jag. 2 poĂ€ng - lĂ„t 7 va liten han lĂ„ter, inte bra text. Men jag gillar den pĂ„ nĂ„t sĂ€tt Ă€ndĂ„ 1 poĂ€ng - lĂ„t 4 Har en mysig kĂ€nsla. HĂ€r e nog han som har mest per gesslebetoning i sĂ„ngen. Dock trĂ„kig lĂ„t.
ViktorDenStore Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 1 Bra mix, o proffsigt gjort. Snygg sĂ„ng o kör. 2 Mullrigt o dĂ„ligt mixat. Inte sĂ„ sommarpoppig. 3 Börjar tufft. Skön lĂ„t. Inte snyggt med Groove Agent. 4 Bra sĂ„ng o snygga stĂ€mmor. Lite klent mixat. Behöver snabbare tempo. 5 Tror detta bidrag missat vad det gick ut pĂ„, för sommarpop. Nja, knappast! 6 Groove Agent, förstör introt. Tort o trĂ„kigt. Mkt "s-ljud" pĂ„ sĂ„ngen. DĂ„ligt mixat. 7 Helkass text. SĂ„ngaren lĂ„ter klen, o oerfaren. HĂ€nder inte sĂ„ mkt. Gitarren i sticket Ă€r vĂ€ldigt svag. 8 Haha, Ă€r det HĂ„kan som gör Reagge? đ Nej, det hĂ€r var inte bra. 9 GĂŒnters flickvĂ€n? Usch! .Viktor
ViktorDenStore Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Synd bara att inte min sommar lĂ„t kunde vara med. Vi kanske kan fĂ„ höra den pĂ„ Demo-sidan sen? Eller spelas den bara pĂ„ radio? đł
hammagrella Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ham grellsky djury: 1) Klockren Gyllene-parodi med inslag av Lasse WinterdĂ€ck (gu vad jag Ă€lskar att skriva det). TyvĂ€rr har den tvĂ„ minus, den innehĂ„ller inte speciellt mycket sommaranknytning samt man Ă€r inte riktigt sĂ€ker pĂ„ att den Ă€r en parodi. LĂ„ter som om lĂ„tmakaren menar allvar - eller sĂ„ Ă€r han djĂ€vulskt ironisk đČ 2) Fantastisk lĂ„t, inte helt omedelbar men riktigt intelligent skön melodi - kĂ€nns Pink Floyd - och mycket vass text med annorlunda sommarperspektiv. MĂ„lande. "Jag luktar som ett as", "grannen som jag hĂ„nglade med har jag bett Ă„ gĂ„...". đ 3) HĂ€r var det Pontus o Amerikanerna. KlĂ€mkĂ€ck. StrejtfĂ„rvard. Snygga gitarrfills. RĂ€tt bra sommarfiling. Lagom banalt. Pop! Skulle mĂ„tt bra av en insjungning till kanske men vafan, det Ă€r bra. 4) Ăr det Olle Ljungströms bortglömda halvpyssling som försöker sig pĂ„ lite svajig poesi? Ingen höjdare faktiskt. Obefintlig sommarkĂ€nsla. 5) Tejpat pĂ„ ett C60 i replokal 1980? Har inte riktigt hört Ă€nnu vad den handlar om men det Ă€r nog inte lycklig kĂ€rlek och jordgubbar iallafall. Egendomliga effekter strax före 01.00. Hmm, tror inte den blir en sommarplĂ„ga faktiskt. 6) Grymt medvetet dĂ„ligt. LĂ„ter nĂ€stan precis som Loke Martinzon frĂ„n Manegen med G Killing. NĂ€, fan den vĂ€xer och blir sĂ€mre och sĂ€mre och dĂ€rför bara bĂ€ttre. SĂ€lj till Nic & The Family omedelbart!! 7) NĂ„t frĂ„n lilla melodifestivalen va? "GĂ„r hĂ€r pĂ„ stranden med en flicka i handen" - lĂ„ter praktiskt Ă€r det teskedsgumman eller? đ Kul parodi men inte bĂ€st hĂ€r. 8) Alla attribut som behövs, baktakt, kall bira, marimba och sommarglosor. Solstollarna gör comeback. Helsjuk muskör i refrĂ€ngen, jĂ€drear vad falskt ibland, nĂ„ja. Hög sommarhalt, lĂ„g hitpotential tyvĂ€rr. 9) HĂ€r dĂ€remot har vi en hit för fan. Nanananana, sunshine. Jovisst. Lite lama verser och mycket transportstrĂ€ckor innan refrĂ€ngen, men nĂ€r den kommer Ă€r allt förlĂ„tet. BĂ€sta refrĂ€ngen i startfĂ€ltet för böveln! SĂ„, det var ju kul det hĂ€r! Mina röster: 6 poĂ€ng till lĂ„t #2 4 poĂ€ng till lĂ„t #9 2 poĂ€ng till lĂ„t #3 1 poĂ€ng till lĂ„t #6
jim Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 LÄt nummer 9 Citat "REGLER: SommarplÄga... svensk text + max 3 min lÄng." saxat frÄn reglerna... Hur ska man förhÄlla sig till detta ?? Jimmy
ViktorDenStore Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 LĂ„t nummer 9 Citat "REGLER: SommarplĂ„ga... svensk text + max 3 min lĂ„ng." saxat frĂ„n reglerna... Hur ska man förhĂ„lla sig till detta ?? Jimmy Man blir vĂ€l diskad helt enkelt ... eller đ
hackeman Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 LÄt nummer 9 Citat "REGLER: SommarplÄga... svensk text + max 3 min lÄng." saxat frÄn reglerna... Hur ska man förhÄlla sig till detta ?? Jimmy Den reagerade jag oxÄ pÄ. Jag hade sjÀlv en lÄt pÄ gÄng med engelsk text som jag fick skippa pga reglerna.
Itzhak Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 (redigerat) det var mycket hÀr som var dÄligt. 1an var en typisk sommarmjÀk. 2an. blir man ledsen av, men den har en fyndig text. 3an försöker, och det blir som nÄgon sa, en del pontus o amerikanerna. 4an, kÀnns lite överanstrÀngd. 5an, vad hÄller du pÄ med? 6an. det hÀr skulle vinna pÄ att nÄgon annan gjorde den. 7an. fame factory? -javisst, men hÀr duger det inte. 8an. eddie medusa goes bahamas. 9an. det Àr inget fel i att kunna lÀsa reglerna nÀr man stÀller upp i en tÀvling. 1 lÄter traditionellt, och det kanske förtjÀnar uppmÀrksamhet hÀr. 6poÀng 6 lÄten Àr inte lika dÄlig som du gör den -fast den lÄter snodd ocksÄ. 4 förtjÀnta poÀng 8 Àr patetisk och nÄgot som man Ätminstone kan skratta Ät. 2oförtjÀnta poÀng 2 trist men ÀndÄ lite fyndig. 1poÀng Redigerat 15 juni 2005 av Itzhak
Odel Postat 15 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 15 juni 2005 LĂ„t nummer 9 Citat "REGLER: SommarplĂ„ga... svensk text + max 3 min lĂ„ng." saxat frĂ„n reglerna... Hur ska man förhĂ„lla sig till detta ?? Jimmy HĂ€r kommer ni som röstar in. Tycker man att ett bidrag bryter mot reglerna ger man inga poĂ€ng. đ Tycker man dĂ€remot att lĂ„ten Ă€r vĂ€rd poĂ€ng endĂ„, sĂ„ Ă€r det upp till var och en som röstar. đČ
Jazzman Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 LĂ„t nummer 9 Citat "REGLER: SommarplĂ„ga... svensk text + max 3 min lĂ„ng." saxat frĂ„n reglerna... Hur ska man förhĂ„lla sig till detta ?? Jimmy HĂ€r kommer ni som röstar in. Tycker man att ett bidrag bryter mot reglerna ger man inga poĂ€ng. đ Tycker man dĂ€remot att lĂ„ten Ă€r vĂ€rd poĂ€ng endĂ„, sĂ„ Ă€r det upp till var och en som röstar. đČ Ska inte du som tĂ€vlingsledare bestĂ€mma detta?
Odel Postat 15 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 15 juni 2005 LĂ„t nummer 9 Citat "REGLER: SommarplĂ„ga... svensk text + max 3 min lĂ„ng." saxat frĂ„n reglerna... Hur ska man förhĂ„lla sig till detta ?? Jimmy HĂ€r kommer ni som röstar in. Tycker man att ett bidrag bryter mot reglerna ger man inga poĂ€ng. đ± Tycker man dĂ€remot att lĂ„ten Ă€r vĂ€rd poĂ€ng endĂ„, sĂ„ Ă€r det upp till var och en som röstar. đź Ska inte du som tĂ€vlingsledare bestĂ€mma detta? Det var det jag just gjorde. Bidraget finns kvar i tĂ€vlingen och det Ă€r valfritt att rösta pĂ„ det, eller inte.
MusicGene Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 bra. Kom igen och rösta nu för böfvelen! Jag har tom röstat (dvs minskat mina chanser att vinna) sÄ kom igen!
Martin Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Ni fĂ„r se min sommarlĂ„t sen, kanske blir klar i vinter đ
ViktorDenStore Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Ni fĂ„r se min sommarlĂ„t sen, kanske blir klar i vinter đ BĂ€ttre sent Ă€n aldrig đ
hammagrella Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Man blir vĂ€l diskad helt enkelt ... eller đ NÀÀ, jag röstade ju pĂ„ nian! Den hĂ€r festivalen har ju Ă€ndĂ„ varit lite bohemisk med lite flexibla anmĂ€lningstider o s v. Jag tycker alla som anstrĂ€ngt sig att göra en lĂ„t ska fĂ„ vara med, som sagt tycker nĂ„gra av oss att den e bra sĂ„ Ă€r den vĂ€rd poĂ€ng... Go Sunshine för helvete!! đ
Nelerion Postat 16 juni 2005 Postat 16 juni 2005 FĂ„ vĂ€l starta med en liten sommarprydd gobba đ Efter detta mĂ„ste jag citera det roligaste jag lĂ€st sen Jesus gick i kortbraller och drack Sodavatten. 6) Grymt medvetet dĂ„ligt. LĂ„ter nĂ€stan precis som Loke Martinzon frĂ„n Manegen med G Killing. NĂ€, fan den vĂ€xer och blir sĂ€mre och sĂ€mre och dĂ€rför bara bĂ€ttre. SĂ€lj till Nic & The Family omedelbart!! SĂ„ ja, tebax till lĂ„tarna. 1'an Kanske en Ă€nnu högre stĂ€mma efter sticket? Passar perfekt pĂ„ Rix FM! 2'an Deppig, and I like it! * harkel * det hĂ€nder myc- ket pĂ„ Midsommar đ 3'an SvĂ€ngig direkt, inledningar fĂ„r mig pĂ„ fall, sĂ„ enkelt Ă€r det. Bra att nĂ„gon sjunger om regn, det Ă€r ju Ă€ndĂ„ sĂ„ vi firar vĂ„ra somrar. 4'an Lite trĂ„kig. VĂ€xer sig större i andra vers, men inte tillrĂ€ckligt đ 5'an LĂ„ter som du mickat upp en traktor i uppförs- backe i början dĂ€r. TyvĂ€rr aldrig fastnat för den gen- ren. Du fick med 'Bodega' iaf.. respekt! đ 6'an Inte riktigt, inte riktigt, inte riktigt helt svĂ€ngig. 7'an VĂ€ldigt vad alla skall ha med 'strand' i sina lĂ„- tar đ Gillar tempot. Gillar den helt enkelt! [ Skönt med ett skratt ] 8'an SommarplĂ„gor vill jag faktiskt ha! 9'an [ ' Wooiyej Flygplan, Wooiyo Flygplan, Luftens hjĂ€ltar hela dan, med bara flygplan. Nu sticker vi! ' ] HĂ€r var det ös vill jag lova, sköna beats! 6 poĂ€ng : 3'an 4 poĂ€ng : 1'an 2 poĂ€ng : 7'an 1 poĂ€ng : 9'an avslutar med en sommarplĂ„ga : đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.