Majken Postat 1 juni 2005 Postat 1 juni 2005 Sonicfinger heter företaget som lovar bÀttre pluggar till alla oss som sysslar med ljud. Redan nu har de tre nya pluggar pÄ gÄng som alla ser riktigt lovande ut. Dessutom stöder de flera format och fÄr ses som riktigt prisvÀrda. http://www.freepgs.com/eyeberriedpall/sonicfinger/index.html /Majken
Pusa Postat 1 juni 2005 Postat 1 juni 2005 Sonicfinger heter företaget som lovar bÀttre pluggar till alla oss som sysslar med ljud. Redan nu har de tre nya pluggar pÄ gÄng som alla ser riktigt lovande ut. Dessutom stöder de flera format och fÄr ses som riktigt prisvÀrda. http://www.freepgs.com/eyeberriedpall/sonicfinger/index.html /Majken Hehe.. skulle vilja terra denna dÀr quiteanatorn.. den verkar "smashing" verkligen... Med digitaltyst ljud... Vilka lÄtar jag skulle göra.. TÀnk digitaltyst ljud med en snut medvarande.. DET skulle fan slÄ i etern..
Jocke Postat 1 juni 2005 Postat 1 juni 2005 (redigerat) Sonic finger. Helt klart en site att lĂ€gga pĂ„ minnet. PrisvĂ€rda pluggar ocksĂ„! đ Edit: Hahaha, kan inte hĂ„lla mig lĂ€ngre. Garvar fan ringmuskeln av mig. BĂ€sta lĂ€sningen pĂ„ riktigt lĂ€nge! Kommentarerna frĂ„n proffsen Ă€r lĂ€tt bĂ€st. Redigerat 1 juni 2005 av Jocke
Itzhak Postat 1 juni 2005 Postat 1 juni 2005 underbart att Àntligen kunna Äterskapa soundet av gamla a-dat.
wicked_s Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Haha, den dÀr "Virtual studio visitor" skulle jag gÀrna vilja prova! Roliga pluggar, tack för tipset!
wicked_s Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Sonic finger. Helt klart en site att lĂ€gga pĂ„ minnet.PrisvĂ€rda pluggar ocksĂ„! đ Edit: Hahaha, kan inte hĂ„lla mig lĂ€ngre. Garvar fan ringmuskeln av mig. BĂ€sta lĂ€sningen pĂ„ riktigt lĂ€nge! Kommentarerna frĂ„n proffsen Ă€r lĂ€tt bĂ€st. Haha, japp... sĂ„g precis kommentarerna ocksĂ„. -"...A week later, we recut the solo with an actual Ninja in the studio, and I swear you could not tell the difference!".
Piccazzo Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Ska omgÄende köpa Virtual Studio Visitor & Virtual Home studio Moddeler. Hoppas den kan emulera en Tascam 244 och en Boss mixer som vi hade " Back in the day"
Majken Postat 2 juni 2005 TrÄdstartare Postat 2 juni 2005 Jag har alltid velat ha Stephen Hawkins i studion nÀr jag spelar in trummor. Dessa pluggar kommer att bli stora! /Majken
Piccazzo Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Polisen kan nog vara bra oxÄ . SÄ det inte blir för mycke " Gansta " .
illern Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Vi snackade faktiskt om det hÀr förra gÄngen jag och mitt band var i studio. Om Elton John hade varit nÀrvarande som en ex-bandmedlem sÄ hade nog Golvpukat fÄtt det dÀr rÀtta ljudet som saknades. Det var Àven mycket snack fram och tillbaka om ena gitarristen behövde Mike Love dÀr eller inte.
Egghuvud Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Vill ha Mary Lou Retton dÀr nÀr jag spelar in trummor. MÄste ha mÄste ha...
Stolle Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 NĂ„gon annan en jag som har problem att höra ljudexemplen frĂ„n Dead quietener? Jag trycker pĂ„ lĂ€nkarna och jag ser att den spelar upp men jag hör inget. Kan det vara fel pĂ„ mitt ljudkort? Bwuahahahaha! Var bara tvungen! đ
wonderboy Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Bwuahahahaha! Var bara tvungen! đ Usch, vad Du Ă€r barnslig! đł
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.