Chriskooh Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 Har försökt att hitta avinstalerings ikonen men den fins inte nånstans. Inte heller ligger den i kontroll panelen. Så jag får inte bort FL ur datorn!! 😄🙂
Chriskooh Postat 31 maj 2005 Trådstartare Postat 31 maj 2005 OOOOKKAAAYYY J%&&a FL försöker ta över min dator precis som Dressman försöker ta över sverige 😄
Linus Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 Antingen finns väl ett avinstallationsprogram i FL-mappen eller så finns det listat under Lägg till/ta bort program... Låter som du bara har första alternativet kvar?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 C:\Program\FruityLoops 3.56\UNWISE.exe, där har jag min, det borde du också ha 😄
Piccazzo Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 ?:\?\FL Studio5\UNINSTALL.exe har jag i alla fall men det ska funka att radera mappen oxå.
android Postat 1 juni 2005 Postat 1 juni 2005 ?:\?\FL Studio5\UNINSTALL.exehar jag i alla fall men det ska funka att radera mappen oxå. Men ska inte avinstallationsprogrammet ta bort lite mer saker (typ ur registret) också, eller är det bara båg?
Cloudsurfer Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Du kanske har tagit bort uninstall filen av misstag :S
Piccazzo Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 (redigerat) Men ska inte avinstallationsprogrammet ta bort lite mer saker (typ ur registret) också, eller är det bara båg? Avinst programmet tar bort filer från registret och liknande så ifall det fungerar ska man använda det. Visserligen kan man gå in i registret i efterhand och radera det man inte använder längre.Men det är inte att rekkomendera till ovana användare. Redigerat 3 juni 2005 av Piccazzo
Nexustwins Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Farligt att radera mappen tycker jag... ibland går det inte att installera igen och ibland kan datorn krasha helt... +att det tar plats på hårdisken fast än att det är borta.... Be någon skicka filen till dig!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.