Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
On 2025-05-03 at 19:09 sa slejnard:

Kvinnliga tjejer är fint det. ☺️

Dock inte så PK.

9 timmar sedan sa CHAE:

Är det bara jag eller segar inte forat en smula?

Har upplevt det som segt/omöjligt att komma här överhuvud taget under 2-3 dagar.

Postat

Hela internet har varit lite segt några dagar, men eftersom jag själv är minst lika seg har det inte påverkat mig nämnvärt. 

Tid för eftertanke helt enkelt.

Postat
18 timmar sedan sa Neosus:

JO först har jag min nyinköpta Boss IR-2 sist i kedjan. […]

Måste erkänna att jag faktiskt bommat IR-2:an😲

Trodde att det var något schabrak i samma storlek som deras DD-200/500-serie men nu ser jag att den är i samma storlek som deras vanliga enkelpedaler. Spännande!

16 timmar sedan sa Neosus:

Nä min tanke är att göra det enkelt att kunna köra direkt in i ljudkortet eller direkt in i en mixer om man ska köra live! Eller så köper jag till ett pedalbordsförstärkare så att man kan köra in i en gitarrhögtalare. 

Enkelt och smidigt ska det vara! 

Håller med till 100%
Min egen blygsamma rig bygger på samma princip; gitarr -> pedalbord -> Simplifiern -> 2x XLR -> ljudkort och sedan är det bara att köra.

Postat
4 timmar sedan sa slejnard:

Går enormt segt! Hunnit tänka efter flera gånger om...

Du har väl inte så bråttom för du sitter väl bara och väntar på att kylfläkten i bilen ska starta?

• Haha 1
Postat
1 timme sedan sa CHAE:

Håller med till 100%
Min egen blygsamma rig bygger på samma princip; gitarr -> pedalbord -> Simplifiern -> 2x XLR -> ljudkort och sedan är det bara att köra.

Jefflar, den där simplifiern ser kul ut. Har själv dock lite ont om inputs för att smidigt kunna använda den fullt ut, men ändå, blir sugen. Har du den på själva pedalbordet, eller blir det för mycket kabelspaghetti då?

Postat
Just nu sa slejnard:

Återförsäljare sa man kunde se på oljestickan. 👍👍

Jag ser på tv, men you do you som CHAE brukar säga.

• Haha 1
Postat
10 minuter sedan sa slejnard:

Googlar som en kratta. Ska ha reda på hur mycket olja min cub cadet LT 1 NS92 ska ha i behållaren??? Hittar ingen teknisk specifikation för det. 

Det var svårt att hitta manual till den så jag ger upp! 😂

Hur fort går den? 1000? 

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.