Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

34 minuter sedan sa Fidden:

Ja jo.. jag beställde en ny från thomann idag, fast standardvarianten då. Tänker att om den och kopian låter likadant kan jag returnera den nya igen. Om skillnaden däremot är stor vill jag ju ändå ha den riktiga. Då kommer jag kunna utföra ritualmord på förfalskningen.

Gott så!

14 minuter sedan sa slejnard:

Blir spännande höra vad du tyck om micken . 👍

Framme i Happis! 😃👍

Hoppas att ni får en lugn och skön weekend❤️

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
23 minuter sedan sa slejnard:

Glömde handkräm å nu hade jag behövt den. 

Ooo…keeeej….😳

Incoming DoL-kommentar in 3…2…1…

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan sa Fidden:

Men var är kaffet?

 

Just nu sa Dark Of Light:

Inget... kaffe..? blink.gif

Vad? Jag är ingen Svenne. Dricker ba Nocco vanligtvis. Och bara när Jag måste ha mycket fokus. Är morgonpigg alltid. Är typ anti-ASMR s**t.IMG_20240420_093400696.thumb.jpg.9479ca062cf589a58cf87a75587138c1.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

17 hours ago, Fidden said:

Ja jo.. jag beställde en ny från thomann idag, fast standardvarianten då. Tänker att om den och kopian låter likadant kan jag returnera den nya igen. Om skillnaden däremot är stor vill jag ju ändå ha den riktiga. Då kommer jag kunna utföra ritualmord på förfalskningen.

Har en Sm7b, så sjukt bra mick. Men det behövs en fet-head!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa emedees:

 

Vad? Jag är ingen Svenne. Dricker ba Nocco vanligtvis. Och bara när Jag måste ha mycket fokus. Är morgonpigg alltid. Är typ anti-ASMR s**t.IMG_20240420_093400696.thumb.jpg.9479ca062cf589a58cf87a75587138c1.jpg

Lite som att svära i kyrkan. Eller sälja fyrverkerier på en brännskade avdelning.

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan sa Dark Of Light:

Kpd?

Om 2-3x2 ggr Noccos i veckan dricker jag, kan jag säkert klassifeceras som en kpd. Man kan ju stämpla vem som helst.

 

PS. Aldrig tyckte om kaffet. Kanske det kan va konstig för er. Alla har sin smak.

PS2. Plus jag är från Gen Y  (nästan gen Z) och ser att alla som hoppade i trådet efter mig är från gen X så jäg tror att det är bara ålderskillnaden som kan orsaka det hära. Ska försöka följa alla community policies framöver, om jag ej följde några hittils.

Screenshot_20240420-112108.thumb.png.ab01440eefa930a4c8d2e782dab6e01c.png

Redigerat av emedees
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa emedees:

Om 2-3x2 ggr Noccos i veckan dricker jag, kan jag säkert klassifeceras som en kpd. Man kan ju stämpla vem som helst.

 

PS. Aldrig tyckte om kaffet. Kanske det kan va konstig för er. Alla har sin smak.

PS2. Plus jag är från Gen Y  (nästan gen Z) och ser att alla som hoppade i trådet efter mig är från gen X så jäg tror att det är bara ålderskillnaden som kan orsaka det hära. Ska försöka följa alla community policies framöver, om jag ej följde några hittils.

Screenshot_20240420-112108.thumb.png.ab01440eefa930a4c8d2e782dab6e01c.png

Här är alla generationer välkomna, från boomers till zoomers, till och med sådana som inte dricker kaffe. KPD betyder "Kaffe på det" och är ett uttryck som myntades år 1524 av Gustav Vasa i samband med att han grundade denna tråden. 

Nocco ger ett lite för burkigt ljud tycker jag personligen, även om man mickar upp det i stereo. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan sa Fidden:

Här är alla generationer välkomna, från boomers till zoomers, till och med sådana som inte dricker kaffe. KPD betyder "Kaffe på det" och är ett uttryck som myntades år 1524 av Gustav Vasa i samband med att han grundade denna tråden. 

Nocco ger ett lite för burkigt ljud tycker jag personligen, även om man mickar upp det i stereo. 

Jojo, fattar. Sigismund III Vasa, hans barnbarn, tyckte så mycket om polska damer att han blev ihop med en och resten av historien några av är kanske väl känner. Och han skulle väl kanake tycka mer om Nocco om han levde i XXI. Nej, jag kör Nocco alltid i monø en åt gången. Burkar ej så förfarligt om jag inte studsar tomt burken i miken, vilket jag aldrig gör 😉 jojo, ska inspela i mono då det är för mycket fas problematik med stereo, kanske bara experimentera lite med stereo.

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan sa Fidden:

Här är alla generationer välkomna, från boomers till zoomers, till och med sådana som inte dricker kaffe.

Absolut! 👍

29 minuter sedan sa Fidden:

KPD betyder "Kaffe på det" och är ett uttryck som myntades år 1524 av Gustav Vasa i samband med att han grundade denna tråden. 

🤣 Inte riktigt som jag minns det men jag är ju så gammal så att jag kan ha glömt hur det egentligen var... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...