Jump to content
Annons

Ny remix ute nu!


Recommended Posts

Annons

Tyvärr låter det som du sjunger i en kall betong-tunnel. Sången framgår inte så bra och låten är bitvis framförd för ryckigt för länge. Men det är bra gjort och jag funderar på att ge en stark trea av 5 men beslutar mig att ge en fyra (av 5). Låten går nog lätt att justera; lite bitvis ryckighet är att acceptera och fram med sångljudet och bort med den kalla tunneln så blir det väldigt bra och kommer upp i 5.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Flizzaff:

Tyvärr låter det som du sjunger i en kall betong-tunnel. Sången framgår inte så bra och låten är bitvis framförd för ryckigt för länge. Men det är bra gjort och jag funderar på att ge en stark trea av 5 men beslutar mig att ge en fyra (av 5). Låten går nog lätt att justera; lite bitvis ryckighet är att acceptera och fram med sångljudet och bort med den kalla tunneln så blir det väldigt bra och kommer upp i 5.

De är inte jag som sjunger de är en låt som jag har bara remixat

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hallå Hagman!

Tycker inte du ska lyssna allt för mycket på Flizzaffs kritik. Det enda som har något sorts värde där är att att det finns partier där rösten kanske kunde få ta lite mer plats kontro kick/bass. Snygg produktion. 16 år? Du fick en följare på SoundCloud 🙂 Grattis till 75,000 streams, lär bli fler!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Wiseman:

Hallå Hagman!

Tycker inte du ska lyssna allt för mycket på Flizzaffs kritik. Det enda som har något sorts värde där är att att det finns partier där rösten kanske kunde få ta lite mer plats kontro kick/bass. Snygg produktion. 16 år? Du fick en följare på SoundCloud 🙂 Grattis till 75,000 streams, lär bli fler!

Nä men de är ingenfara, bra att man säger vad man tycker, de va feedbacken jag också va ute efter 😄 Tack för supporten också 😄

Redigerat av HagmanMusic
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...