Jump to content
Annons

UNG OCH INSPIRERAD? passa dej


Recommended Posts

Question for ya. I have two names in mind for my nearly-complete song. Which one would you be most likely to listen to? "Inspired Life"  "Even While We Destroy The World"  The second one is probably more to the point of the song and are actual lyrics. But it is such a pretty song... with ugly lyrics. Any thoughts? Thanks

Denna fråga ställdes i ett annat forum och detta att någon kunde ha två så disparata titlar som alternativ till en nästan-färdig sång inspirerade mig - att förstöra nånting. Som om jag vore en mellanölsstinn tonåring med sex tomma Tuborgflaskor utan pant. Inspirerad att dra med mig hela gänget i en klingande kristall-natt. Så där som unga energiska, avtrubbade män gärna gör. Så gick mina tankar; den dystra insikten är att ett "Inspired Life" är NÖDVÄNDIGT "Even While We Destroy The World"  

Ja sen sket jag i det snodde de tunga orden och vispade ihop det här innan två-titels-mannen blivit klar

 

och här har vi den slutliga titeln

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Mannen med den fina låten kallade mitt alster "quite sinister". Sjävklart sjöng jag inte, det är ingen sång, det är en insändarkommentar. Med slidegitarr...

 

Här ett albumomslag till "Den Sista Selfien"- Charley Patton spelar slide och jag skjuter mig med en iGun.

slide.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...