Jonatan Lundin Posted March 19 Report Share Posted March 19 (edited) Nu känner jag mig hyfsat klar med låten Tårarna rinner. Vore suveränt om någon kunde lyssna och dubbelkolla om låtarrangemanget funkar (t ex sticket) och om mixen funkar. Man blir ju hemmablind efter ett tag. https://on.soundcloud.com/3CwCi Edited March 19 by Jonatan Lundin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted March 21 Report Share Posted March 21 Det är lite bullrigt men... Sången är inte bullrig. (Nu hör jag bara en kanal. Det saknades en stereo-kanal redan då jag köpte mig denna laptop). Du har ju bra potential och jag gillar låten som låter frisk och kul. Du har ock tillrättalagt fraseringarna i sångtexten, så jag har helt enkelt full pott att ge dig och det blir betyget 5/5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luddeandersson Posted March 21 Report Share Posted March 21 Hittar ingenting jag inte gillar. Precis min sorts musik. Snyggt munspel (håller själv på och lär mig). Är det riktiga eller programmerade trummor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonatan Lundin Posted March 22 Author Report Share Posted March 22 21 timmar sedan sa Flizzaff: Det är lite bullrigt men... Sången är inte bullrig. (Nu hör jag bara en kanal. Det saknades en stereo-kanal redan då jag köpte mig denna laptop). Du har ju bra potential och jag gillar låten som låter frisk och kul. Du har ock tillrättalagt fraseringarna i sångtexten, så jag har helt enkelt full pott att ge dig och det blir betyget 5/5. Tack @Flizzaff Känns hedrande. Nu har du testat att lyssna på låten i mono, och den ska låta bra även i mono, vilket du nu bekräftar. Hoppas du får till en stereo-lyssning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonatan Lundin Posted March 24 Author Report Share Posted March 24 On 2023-03-21 at 23:21 sa luddeandersson: Hittar ingenting jag inte gillar. Precis min sorts musik. Snyggt munspel (håller själv på och lär mig). Är det riktiga eller programmerade trummor? Vad bra! Japp, det är programmerade trummor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke This Way Posted 10 hours ago Report Share Posted 10 hours ago Gillar den starkt! Man blir glad av att lyssna. 🙂 Jag gör också egen musik, lite annan genre och stil men tycker du det är kul får du gärna lyssna: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts