Jump to content
Annons

Ytterligare ett avsked.


Recommended Posts

Annons
  • Svar 117
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Danny Cort (oregistrerad)
Synd det där med flickvännen  🙂  Tror att du behöver Forumet nu mer än nånsin.

Jag tror egentligen han behöver nåt heeeeeeeelt annat. Typ motsatsen till grabbar på nätet. 🙂

Ja just det!

Det gör jag!

Elller...vad fan det var ju Addic's tråd.

Vad är motsatsen till grabbar på nätet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Lite lamt att kanske berätta om just här men iom att jag är en innesittare och bunden vid forumet så är ni de närmsta vänner jag har för tillfället.

För 2 veckor sedan brast 2 underbara år med min flickvän som också var min bästa vän. Saknar henne något enormt och detta har fått mig att göra

många dumma och onödiga saker (stora som små 🙂 ).

Mitt betéende var jävligt korkat och jag skäms verkligen. FÖRLÅT PUNKROCKARN och alla som tog åt sig. Kommer inte hända igen.

- Starkt att be om ursäkt på detta sätt, mycket starkt 🙂! Även modigt att våga vara personlig och berätta bakgrunden!

(Väldigt många ber aldrig om ursäkt. (Det är en väldigt underskattad egenskap då ödmjukhet kan förflytta berg!))

MVH-Peder

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
Idag har jag blivit jäkligt trött på både det ena och andra. Säger inte att jag är skuldfri men klagomål över min inkompetens gällande artikeln blev droppen.

Och om jag är inkompetent eller inte kan inte jag avgöra, men jag skrev enkelt och tydligt de få enkla knep jag gjorde, och om det är för amatörmässigt för många av er så ber jag om ursäkt. Ville bara dela med mig och hjälpa till.

Otack är världens lön, o denna bransch är kanske en av de som rymmer flest egon, skitsnackare o experter. Alla vet bättre. Speciellt de som inget kan visa, o inget har gjort, är de som snackar mest, vet mest, slänger sig med de krångligaste utrycken, fördömer de enkla grunderna, skryter om de dyraste grejorna, etc etc.

Blir du känd, så kommer alla avguda dig o dina arbetsmetoder, men så länge du förblir okänd så ska du fan inte komma här o skriva några jäkla artiklar som talar om hur man gör! Vem fan är du?? Vem som helst kan ju rikta en SM57:a...

Fast om du blir känd, o riktar samma SM57:a på exakt samma sätt, så kommer samma människor beundra dig för din genialitet!

Så är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

var en av dom första 100 medlemmar som reggade sig, vart är dom någonstans??  😛

Medlem nummer 138 var en av dem första 100 att regga sig alltså....hmm...intressant 🙂

Jag har väl ändå medlem nr 78 😄

Men jag antar att du menade på inläggen? 🙂

Vet att jag inte postar mkt, men besöker forumet varje dag 😉

typ, 100 av alla inlägg var ifrån början 😎

Sen blev det så många medlemmar helt plötsligt =))

Link to comment
Dela på andra sajter

var en av dom första 100 medlemmar som reggade sig, vart är dom någonstans??  😎

Medlem nummer 138 var en av dem första 100 att regga sig alltså....hmm...intressant 🙂

Jag har väl ändå medlem nr 78 😄

Men jag antar att du menade på inläggen? 😉

Vet att jag inte postar mkt, men besöker forumet varje dag 😛

typ, 100 av alla inlägg var ifrån början 🙂

Sen blev det så många medlemmar helt plötsligt =))

Fan, jag skäms. Ver lite skelögd igår 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

o du verkar vara medlem nr 1392. Det är också intressant 😉

/Jimmy

1392 är iaf sant. Ditt var både intressant och inte sant. 😄

Vadå inte sant 🙂 ????

Jag är medlem nr 110 och har skrivit 3826 inlägg!!! Klå det om du kan, grabben...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej "Medlem med 2 st kvadrater innunder"!

Peder Kan förklara!

Du heter "Medlem med 2 st kvadrater innunder", din inläggs-kod är # 112 så om du vill göra ett inlägg måste du fylla in den koden i nedre vänstra hörnet,

OBS! Inläggskoden kan ändras, det har den gjort för mig! Du tillhör en grupp som heter "Medlem" medan din nuvarande klan benäms "Jimmy" fast du

förrut gick med en klan vid namn "10-March 05"! Om du vill ändra klan-tillhörighet har du slutligen en speciell kod ämnat just för detta spec ändamål,

ditt "Medlem nummer" som för närvarande är # 3826 - oklart huruvida denna kod kan ändras?

MVH-Peder

Redigerat av Peder
Link to comment
Dela på andra sajter

o du verkar vara medlem nr 1392. Det är också intressant 🙂

/Jimmy

1392 är iaf sant. Ditt var både intressant och inte sant. 😉

Vadå inte sant 🙁 ????

Jag är medlem nr 110 och har skrivit 3826 inlägg!!! Klå det om du kan, grabben...

Harkel, host. Jag insåg det sen, var nog lite yrvaken imorse. 🙁

edit: förbannade pluffo.

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)

Men nu är det bevisat. Vi står nog varann närmre än vi tror.

Men hur blir det nu med IRL Öland sommar-05? 😮

Vi som ska till Sweden Rock får väll ha en träff där 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Nu tycker jag vi låter tråden dö och slutar att plåga addic. Grabben har förklarat sig och behöver inte utstå mer nesa. 😮

Väntar på att punkrockdude ska lägga sista mackan 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Nu tycker jag vi låter tråden dö och slutar att plåga addic. Grabben har förklarat sig och behöver inte utstå mer nesa.  😮

Väntar på att punkrockdude ska lägga sista mackan 😄

Knogmacka?

Link to comment
Dela på andra sajter

o du verkar vara medlem nr 1392. Det är också intressant 😱

/Jimmy

1392 är iaf sant. Ditt var både intressant och inte sant. 😮

Vadå inte sant 😐 ????

Jag är medlem nr 110 och har skrivit 3826 inlägg!!! Klå det om du kan, grabben...

Öööh har du skrivit 3826 inlägg sedan den 10 mars-05 det är väldigt duktigt av dig,

tror nog att din medlems nr är 3862 och har skrivit 112 inlägg är mera sant 😕 .

edit:Aaahh missade Peder´s inlägg 😄

Redigerat av Zando
Link to comment
Dela på andra sajter

Najs! Då kan jag lära mig nåt kanske då... Synd på tjejen, det tar hårt, men livet går vidare (jävligt töntigt, men faktiskt sant).

Link to comment
Dela på andra sajter

o du verkar vara medlem nr 1392. Det är också intressant 🙂

/Jimmy

1392 är iaf sant. Ditt var både intressant och inte sant. 😉

Vadå inte sant 🙁 ????

Jag är medlem nr 110 och har skrivit 3826 inlägg!!! Klå det om du kan, grabben...

Öööh har du skrivit 3826 inlägg sedan den 10 mars-05 det är väldigt duktigt av dig,

tror nog att din medlems nr är 3862 och har skrivit 112 inlägg är mera sant 😛 .

edit:Aaahh missade Peder´s inlägg 😮

Tack Zando för att du förklarade det för mig. Jag hade fått det helt om bakfoten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu tragglat mig igenom denna kuliga tråd.

Den börjar väldigt okul, men sen blir det kuligare och kuligare fram till det där med flickvännen. Då blev det okul igen. Men nu är det kul igen!

Tänkte skriva och beklaga Addics tragiska frånfälle, men nu handlar det ju om att önska Adde välkommen tillbaka. Men då funderade jag på om man verkligen kan göra det utan att ha sagt adjö och lycka till? Plötsligt poppar jag upp som ett jävla tomtehjon ur lådan och skriker VÄLKOMMEN TILLBAKA ADDEMANNEN! Alla lixom bara stannar upp och undrar; var i h-e kom han ifrån? :rolleyes:

Bäst att ta saker i tur och ordning:

1. Addic, fan vad trist att du lämnar oss. Jag tycker att du verkar vara en cool snubbe med feta guran på kistan. Hade hoppats på att få se dina tatueringar IRL men men....så kan det gå ibland. Lycka till med spelandet, jag är säker på att det kommer att bli något av dig, kungen får alltid sin krona till slut! Adjö och varmt lycka till!

Hälsningar ®offe

2. Faan mannen, välkommen in i värmen igen. Schysst att du fick villkorligt! Trist med flickan 😆 , tuff shit. Vad har du gjort under din frånvaro? Har du varit inne på en massa andra forum och jiddrat va? Kanske dissat oss lite? Det är lugnt Addeman! Vi é ju dina kompisar! Nu glömmer vi det här, tar ett glas oboy, några mariekex och softar lite.

Kul att se dig igen. Du kanske undrar vad som hänt under din frånvaro? Ingenting, det är bara en massa surr om medlemsnummer och inlägg hit och dit. Du vet -det vanliga tjafset.

Kram ®offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...