Jump to content
Annons

I Am I - poprock från norr


Recommended Posts

Annons

Har inte så mycket att komma med, men vill ändå säga att jag gillar det jag hör. Brukar ju bli knepigt med så många mattor av ljud som du lagt på denna inspelning och mix. Men detta arr och denna mix köper jag rakt av.

Smarta lösningar i stereobrädd och EQ. Trummorna är snyggt mixade och de bidrar till en skön balans mot alla de svävande körerna och gurorna. lagom skitigt för min smak, utan att bli stökigt. Lagom lunk i tempot för denna låt med. Ett fint trumspel som bidrar till lite extra energi både musikaliskt och ljudmässigt. 

Får åtta av åtta tassar i betyg. 

 

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tusen tack k9! 🙏 Kul att få så bra feedback och det ger mig en sporre att fortsätta producera musik. En låt i månaden på Spotify utom juli och december är målet för i år.
Ett litet frö har också såtts i min skaparhjärna att göra ett helt instrumentalt gitarralbum så småningom. Men som sagt.. bara ett embryo och en tanke än. Har så mycket musik i huvudet som måste ut. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/18/2021 at 8:13 PM, slejnard said:

Tusen tack k9! 🙏 Kul att få så bra feedback och det ger mig en sporre att fortsätta producera musik. En låt i månaden på Spotify utom juli och december är målet för i år.
Ett litet frö har också såtts i min skaparhjärna att göra ett helt instrumentalt gitarralbum så småningom. Men som sagt.. bara ett embryo och en tanke än. Har så mycket musik i huvudet som måste ut. 

Haha, har inget att tillägga men det låter toppen (som vanligt)!

 

Keep up the good work och det skulle vara skitkul att höra mer instrumental gitarrmusik, i framtiden!

Redigerat av Nenne
Skrivfel
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan sa Nenne:

Haha, har inget att tillägga men det låter toppen (som vanligt)!

 

Keep up the good work och det skulle vara skitkul att höra mer instrumental gitarrmusik, i framtiden!

Tack så mycket Nenne! Kul att höra 😊👍
 

Ja bara tid ges så kan det nog bli nåt instrumentalt. Känns nästan som att de bästa av mina såna är de där jag typ ”jammat” låter bäst så det blir nog mycket improvisation i så fall.

Ha en trevlig midsommar 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/24/2021 at 3:58 PM, slejnard said:

Tack så mycket Nenne! Kul att höra 😊👍
 

Ja bara tid ges så kan det nog bli nåt instrumentalt. Känns nästan som att de bästa av mina såna är de där jag typ ”jammat” låter bäst så det blir nog mycket improvisation i så fall.

Ha en trevlig midsommar 😊

Trevlig fortsättning på midsommaren, Slejnard!

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...