norcomp Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 (edited) http://www.diskant.se Projektet är inte helt klart än, men borde vara det inom en rimlig framtid Klämm & känn Edited May 14, 2005 by norcomp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Keys Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Bra initiativ!! Lagd bland favoriterna nu! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekks Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Grymt härligt!! 😄 Förstör nu inte denna som Vendolin ;D Riktigt bra 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Gräjt! Nästa annons åker upp där! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogg Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Bra! Snart blir detta nåt stort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maestro Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Skitbra! Ska lägga upp en annons direkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robc Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 (edited) well done ! ska lägga upp mitt digitala reverb TC M300 där........... Edited May 9, 2005 by robc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Palleman Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Kalas-sida Enda som störde mig var att du stavat fel på Västmanland. Som västmanländning så ser det itne bra ut. Men som sagt kanon initiativ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Klockrent än så länge 😏.. Men om den växer, hur tänker du finansiera sajten? Blir nerkleggad med annonser eller sponsring, paypal donationer eller?? Lycka till i alla fall.. Ser helt OK ut för mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Keys Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 reklam...sponsring....vad är det för fel på det? Finns ju hur mkt plats som helst för banners och så....sånt som inte stör det minsta.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsmann Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Ser grymt lovande ut.. snabbt och enkelt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaffe Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Fantastiskt! Slängde upp fyra annonser på en gång, otroligt lätt och snabbt. Måtte denna sida växa till sig och blomstra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
norcomp Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 (edited) Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt Nja, jag klickade på länken. Jag kör Firefox och Safari på Mac OS X 1.3.9. Edited May 9, 2005 by Pluffo Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Hmmm... Det ser helt ok ut. Men pga av den överväldignde responsen måste jag bara fråga: Vad är det som gör den här sidan så mycket bättre än http://www.musikmarknaden.se? Link to comment Share on other sites More sharing options...
norcomp Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? 😉 När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt Nja, jag klickade på länken. Jag kör Firefox och Safari på Mac OS X 1.3.9. Blir det så hela tiden, eller dök det bara upp en gång ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? 😉 När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt Nja, jag klickade på länken. Jag kör Firefox och Safari på Mac OS X 1.3.9. Blir det så hela tiden, eller dök det bara upp en gång ? Nej, det är så fortfarande. Jag får upp en sida med gul border till vänster och den där texten utspridd på tvären. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twilight_Zound Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 KLOCKRENT..... BARA musik.....asbra 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
norcomp Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? 😉 När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt Nja, jag klickade på länken. Jag kör Firefox och Safari på Mac OS X 1.3.9. Blir det så hela tiden, eller dök det bara upp en gång ? Nej, det är så fortfarande. Jag får upp en sida med gul border till vänster och den där texten utspridd på tvären. Har du lust att skicka en skärmdump ? info@norcomp.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jungman Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Hallå! Ja, jag har gjort samma sak innan jag visste detta... Inte meningen att konkurrera egentligen... Adressen är http://www.spiral.se Ha det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
norcomp Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Hallå! Ja, jag har gjort samma sak innan jag visste detta... Inte meningen att konkurrera egentligen... Adressen är http://www.spiral.se Ha det! Men min e ju bättre 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zatri Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Kanonbra! Lysande jobb. Jag har själv nyss startat ett projekt så jag vet hur det är... Lite feedback: add.asp är untitled document. Keep up the good work! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirtaphus Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 precis vad vi behöver nu när dom förstört vendolin.. tydlig och bra färger kan inte bli bättre. lite konstig namn bara, vet inte om alla hittar dit.. men med lite spridning bland forum och diverse sidor kan de bli en hit. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Print Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Mycket bra! Lägg ut en annons på Vendolin om sajten. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tokas Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Mycket bra! Lägg ut en annons på Vendolin om sajten. 🙂 😆😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
norcomp Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Mycket bra! Lägg ut en annons på Vendolin om sajten. 🙂 😆😆 Bättre att ni annonserar på min Kazzo och lägger en annons på Vendolin med hänvisning till er annons på Kazzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 You´ve got mail, Norcomp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dannepop Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 kanon! Vendolin har blivit värdelöst sedan Annonsdirekt var där och la sig i :-( Danne/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest denton Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Måste vara med och berömma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts