Jump to content
Annons

Feedback sökes på min första låt! :D


Recommended Posts

Det här är mitt första inlägg här så, hej allihopa 🙂

Tänkte börja lägga upp demo låtar här och förhoppningsvis få lite feedback om vad ni tycker att jag kan förbättra eller kanske ändra på helt och hållet XD Jag är själv lite osäker på vad jag kan förbättra så skulle vara väldigt tacksam över att få hjälp av mer erfarna producenter:) Tack på förhand!

Redigerat av Diero
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjena, hoppas det är bra. Jävligt fet låt du gjort. Eloge till dig. Jag tycker du får ut bra tryck i låten och du har designat och valt alla sounds bra. De passar in bra i hela låten. En liten typ av förbättring skulle väl vara att sänka volymen lite på hihaten i introt så det känns mer levande och inte så statiskt. Men annars, en jäävligt fet låt. Fortsätt jobba!!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Mikael Svensson (oregistrerad)

Gillar melodin. Man blir glad, upprymd, vill bara hör mer är mitt spontana intryck.  Första 35 sek 👍 Fundera lite på hur du öppnar upp med "syntbasen" 🙂 Bra jobbat!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Jag tycker inte att de två olika delarna passar ihop alls... det är för olika stilar. Versen är i en helt annan stil än vad "droppet" är vilket gör att det blir konstig dynamik. Det finns låtar där sånt kan funka, som i "I Love You" av Axwell&Ingrosso tex, men det är väldigt svårt. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...