Jump to content
Annons

Spec till Dator...


Kul att få va med

Recommended Posts

41 minuter sedan, Kul att få va med said:

Ookej har inte bestämt mig än ... hmm ena dagen PC nästa mac ...

Beror lite på vad du vill använda den till också. Ska det vara en ren musikmaskin så är Mac ett självklart val i min mening,  även om PC är lite billigare för samma prestanda och mer flexibel sett till uppgraderingsmöjligheter.  
Vill du ha en mer allround-burk till mer än bara musikproduktion kanske en PC är ett bättre val.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Öj jag har kört Mac OS på PC i runt 10 år eller nåt och det finns inte bättre än OS X på en PC och prisskillnaden är enorm givetvis. Skriver detta på en sån med två thunderbolt portar och ett GTX 1080 grafikkort i. På en gammal mac pro 5.1 (som är den sista innan den som kommit nu som i alla far har fall pcie slotar) är det väl inte bara att skicka i ett sånt effekthungrigt grafikkort som det ändå är utan vidare spis då man så vitt jag läst kan bränna Psun vilket kan bli dyrt. Har fortfarande typ fem hackabackamacar kvar som alla är skitbra till musik och live streaming.

 

Kolla här också

 

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ja har inte köpt något än ..Men det där AMD  threadripper är det något att ha ser att de är på erbjudande på webbhallen just nu .. Om man utgår från en sådan + 64 gb ram och 1 TB i SSD  disc hur skulle en sådan spec se ut.. ska även ingå thunderbolt 3 

 

 

Redigerat av Kul att få va med
Link to comment
Dela på andra sajter

699 kr
 
 
-+
 
1 490 kr
 
 
-+
 
1 079 kr
 
 
-+
 
be Quiet! Dark Rock Top Flow
Artikelnr: 302999
990 kr
 
 
-+
 
1 590 kr
 
 
-+
 
1 290 kr
 
 
-+
 
7 879 kr
 
 
-+

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...