Jump to content
Annons

zzeb presenterar sej


zzeb

Recommended Posts

Hej!
Ser att jag varit registrerad sen 2006 men jag tror inte jag presenterat mej. Har nog mest lurkat omkring och läst och lyssnat till o från.

Jag är en grånad musikperiodare från Hälsingeskogarna. Har spelat och sjungit i lite olika band genom åren, rock pop, funk, soul. Spelar just nu i en trubadurduo med gig nån gång i månaden. Det är även han som spelar bas på det jag la upp tidigare. Har snöat in på Country på senare år. Steget är väl inte så långt för en gammal rocker.

Det roligaste och även det mest frustrerande är att skriva och spela in egna låtar. Använder Logic med gitarr och trumpluggar. Hade tänkt mej att nästa år ska bli ett år i musikens tecken. Vi får väl se hur det blir med det. Det brukar hinna komma så mycket annat emellan😀

Jag kommer väl att lägga upp lite alster för tips. Sen ska försöka tipsa/hjälpa så mycket jag kan med mina begränsade ljudteknikkunskaper.

Gott nytt år på er!

Mvh Daniel

 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
1 timme sedan, slejnard said:

Hej och välkommen 🙂 

Tack!

33 minuter sedan, mixamannen said:

Säg till om du vill samarbeta på nåt, gillar din stil! 🤘

Lyssnade lite på det du lagt upp och gillade det. Vi simmar lite i samma musikaliska vatten😀 Vi kan väl försöka att få till nått under  nästa år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...