Jump to content
Annons

producent sökes!


1pabloo

Recommended Posts

här kommer en rejäl chansning!

jag, en musiker, är på jakt efter någon som e bra på att mixa/producera á la fatboy/moby, för lite sammarbete. Har bla fått napp av nåra som jobbar me en som heter Håkan Lidbo, som kunde hjälpa mig, men håkan har ganska fullt schema och jobbar ju inte lika mycket för tillfället. Har snackar med andra som antique/da buzz producent åxå, men tid saknas där mé. Lite långsökt kanske men med alla prodcenter som är här inne kanske det finns nån som behöver nya samarbeten för å komma lite längre å skapa magic.. bara å höra av sig!!!...........

optimist som man é... 😏

här e väl en sida me 2 grjor

http://www.xtreem.nu/plupp/mp3s/

och, ja, jag vet att trummorna låter instängt å mixen skit, men man får kolla efter va re skulle kunna bli!!

Redigerat av 1pabloo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
optimist som man é... 🙂

Tror inte du behöver titulera dig optimist 😄 det finns många som är kompetenta här som säkert kan hjälpa dig nå målet bara du lägger ut nåt referensmaterial, som Picazzo sa

...Hmmm Vem är Håkan Lidbo??? 😉

😄😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Litet Skönt Outkast känsla över det hela på A little men skulle tänka om texten.

Bitch funkar inte riktigt med musiken.

Den andra låten tänker jag inte ens besvära mig att ladda ned , 54 mb är väl ändock lite och ta i för presentation.Konvertera filen till Mp3 istället så kanske mer folk kommer lyssna på den.

Helt okej låtar som med en mer seriös produktion skulle bli en massa ggr bättre.

Lycka till med sökandet , Någon nappar säkert.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
...Hmmm Vem är Håkan Lidbo??? 😛

🙂🙂😉

Var det där ett skämt? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...Hmmm Vem är Håkan Lidbo???  😛

🙂  🙂  😉

Var det där ett skämt? 😮

Jo, så skulle man nog kunna uttrycka det. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Den andra låten tänker jag inte ens besvära mig att ladda ned , 54 mb är väl ändock lite och ta i för presentation.Konvertera filen till Mp3 istället så kanske mer folk kommer lyssna på den.

hehe, det e en video!! 😕

Redigerat av 1pabloo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...