Jump to content
Annons

Here Is Our Brand New Rock Instrumental!


escammd (oregistrerad)

Recommended Posts

escammd (oregistrerad)

Hope you all take a moment to check it out! Thank You Kindly!

https://www.youtube.com/watch?v=RmAY1hRaDv0

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

This is some really nice work, I like it. The jazzy intro works fine.

BUT, where is the Bass Solo ? Yes of course there should be a Bass Solo !

Nice Video too ! There's this young girl/old guys klich'e but music&dance never gets old !

..................( de vill helst ha det på svenska här ) ...............

Det är verkligen bra jobbat, jag gillar den. Jazzintrot fungerar fint.

MEN, var är bas-solot ? Ja, självklart ska det vara ett bas-solo !

Fin Video också ! Det är det ung tjej/'gamla'gubbar klich'e, men dans&musik blir aldrig gammal !

 

Link to comment
Dela på andra sajter

escammd (oregistrerad)

☺️Thank you for the kind words HomerJSimpsson! I appreciate your feedback very much. The song was initially going to have a small bass solo, but we decided to leave it out. For the next song, we'll have to 'double up' on the bass solo! Thanks again. Cheers!

Redigerat av escammd
Link to comment
Dela på andra sajter

Förr sägs det att Svenskarna ville vara Amerikaner på ett Tysk sätt. Undrar om det ligger nåt i det ?

Typ alla svenska ord som börjar med be... är tyska :  bearbeiten -> bearbeta ... begrunden -> begrunda ...

Amerikanska raggarbilar har aldrig stått så högt i kurs som nu : -> AmericanPower Festival...Durango-Monstertruck-ar ...

och med alla dessa amerikanska floskler ... "min dotter är på playdate" ... eller "streama fett"

har det svenska språket genom tiderna blivit ganska uppfuckat 😉

English.jpg.e18d70244208170ffc541f0b94e9df01.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag tycker nog att dom kan lära sig lite svenska deefanimejintemeränrätt sa pippi, försök få några svar på svenska på ett engelskspråkigt forum får du se. En amerikan jag snackade med en gång frågade hur är det med räkningar står dom på svenska eller engelska. Så dom som överhuvudtaget vet om att det finns andra ställen i världen verkar tro att vi är några slags satelitstater eller nåt. En annan tror vi har fångläger vid kusten osv osv. Jorå pårombarra.

 

edit och kredit: det är inte för inte som Homer finns

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
escammd (oregistrerad)
On 8/3/2019 at 3:57 PM, slejnard said:

We Dont need to be language police in here. 

Nice song! 👍

I'm glad you like the song 'slejnard'! Thanks☺️ 

Redigerat av escammd
Link to comment
Dela på andra sajter

escammd (oregistrerad)
On 8/4/2019 at 7:20 AM, pop53 said:

Well I think they can learn some Swedish deefanimejintemeränritt said pippi, try to get some answers in Swedish in an English-language forum you see. An American I talked to right away asked what is it about bills they say in Swedish or English. So those who know at all that there are other places in the world seem to think that we are some kind of satellite state or something. Another think we have detention camps on the coast, etc., etc. For years.

 

edit and credit: it's not for not who Homer is

Hej 'pop53'. Min ursäkt för att ha kommenterat på engelska. Jag menade ärligt talat ingen förolämpning för någon i forumet. Jag hoppas att du accepterar min ursäkt. Tack.☺️

Redigerat av escammd
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...