Jump to content
Annons

Vendolin har blivit skit?


ChrioN

Recommended Posts

Annons
  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Lasse Mongo (oregistrerad)

ja det var fan inte så rolig design, men nån ska ju ha lön för nåt annars blir ju denne stackare arbetslös.....

äh nu blir det korken på för dom där!

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit va trött jag blir.....jag som brukar sitta och bläddra igenom Vendolin till morgonkaffet.......nu måste man ju fått i sig både en och två kaffe, och blivit klar i bollen innan man ens vågar titta på sidan juh.....Det suger!! 😄

håller med

😄😉😠😠😠

av fem möjliga!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske inte hängde så mycket där innan, men brukade kolla priser på saker ibland, och jaga lite syntar. Jag tycker faktiskt att det blev lite smidigare... är jag helt ensam om den åsikten eller är ni bara ironiska hela högen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker faktiskt att det blev lite smidigare... är jag helt ensam om den åsikten...

Har du prövat att göra en sökning? Välkommen till undermenyernas motsvarighet till helvetet. Jag skickade iväg ett mail till info@annonsdirekt.se för att berätta vad jag tyckte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var just det jag tyckte var bra, inget fel på undermenyer. Det var just det jag tyckte var rätt skönt. Slipper jag få fram massa skumma gitarreftekter när jag inte vet hela namnet på en synt eller vad det kan vara jag letar efter. Mycket lättare nu. Men jag är kanske o ckså ett sorteringsfreak... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lasse Mongo (oregistrerad)
är jag helt ensam om den åsikten eller är ni bara ironiska hela högen?

jag är helt gravölallvarlig, det var bättre förr för att dra en rejäl klyscha

där har man verkligen nått botten på flaskan enligt mig, men det sa jag ju tidigare, fan va jag upprepar mig idag..... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...inget fel på undermenyer. Det var just det jag tyckte var rätt skönt.
Ok. Själv är jag ganska less på undermenynshysterin. I det här fallet, när man väl klickat på någon undermeny, så skickas man vidare till ännu ett system av undermenyer (indelat i köpes, säljes osv). Utseende- och funktionsmässigt skiljer det sig från det första undermenysystemet. Varför introducera ytterligare ett?

Kategoriseringen innebär att jag inte kan ha överblick på flera annonser samtidigt. Hellre då ett system där man kan välja att avgränsa sökresultatet, typ visa bara säljesanonser eller visa enbart annonser i kategorin keyboards.

Edit: infogade citat

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Hellre då ett system där man kan välja att avgränsa sökresultatet, typ visa bara säljesanonser eller visa enbart annonser i kategorin keyboards.

Det är ju i och för sig ännu bättre. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med alla föregående talare!

Jag är ingen person som tycker att "det var bättre förr!" men

detta tar fan priset.

Innan kunde man ju söka på vendolins annonser på

www.annonsguiden.nu vilket också är bort plockat nu.

Tänk vad lite pengar kan göra med folk och idéer?

(dvs. skrota ett fullt fungerad och välarbetad site!)

//S

Redigerat av sounden
Link to comment
Dela på andra sajter

"Köp och sälj musikprylar. I samarbete med Vendolin"

står det just nu under Köp & Sälj-kategorin.

Hur pass tight samarbete har Studio med Vendolin?

Olsberg? Någon?

Instämmer i ovanstående kör – låt studioforumet ha sitt

eget köp & sälj. Köper hellre prylar av folk här som jag

diskuterat med tidigare...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...