Jump to content
Annons

Ny singel JALLZ, vad tycker ni?


Jallz

Recommended Posts

Annons

Det låter ju proffsigt.

Men jobbigt prat/sång genom jobbiga ljudförvrängare gör det ointressant för mig. Jag tänkte nest på att det var skönt när den tonade och blev tyst. Gillar man inte musiken (snackandet?) så blir det svårt att säga nåt om ljudet. Men nog lät det proffsigt och helt könlöst, så ska det ju gärna vara idag.

Jag svarade mest eftersom ingen annan gör det, det är ju tyvärr så här, att ingen är särskilt intresserad av musik. Kanske någon yngre tycker om det bättre?

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Generellt är det proffsigt. Sången/rappen skulle kanske vunnit på att inte ha förvrängning. Det skulle skapa mer närhet. Saknar också en stark refräng som sparkar pung, men detta kanske bara är ett klipp ur en längre helhet?

Att ingen är särskilt intresserad av musik är en smula magstarkt sagt i ett musikerforum. Smaken är ju så olika, alla kan ju inte gilla samma sorts musik heller. Men musik räknas det det lik förbannat alldeles oavsett om det handlar om country, pop, rock eller rap.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...