Jump to content
Annons

Någon att skriva/producera med i Uppsala


viggo

Recommended Posts

Hallå!

Jag heter Viggo, 21 år gammal och bor i Uppsala. Jag har producerat och skrivit musik sen jag var 11 år gammal och har haft det som en väldigt viktig hobby sen dess. Har såklart som dröm att få jobba med musik i framtiden men tar allt stegvis. Söker nu, då jag är ganska ny i stan, någon att prodda med i Uppsala!

Genrer som jag producerar i stort sett är deep house, funk, french house, ambient orkestral musik (inspirerad av ex Glitch Mobs "Sanctuary"), filmmusik, klassisk musik med mera. Är öppen för det mesta men dessa genrer är väl det jag producerar och skriver för det mesta. Använder mig av FL Studio 12 och har en liten hemmastudio.

Söker dig som har kunskap och starkt intresse, inte bara för musikproduktion utan för musik generellt.

Ifall du vill höra lite hur min musik låter så får du jättegärna höra av dig så kan jag skicka lite. Har ingenting som ligger ute för allmänheten just nu. Men som sagt, hör av dig på min mail: viggo.dyst@gmail.com eller PM här på forumet så kan vi se om vi kan skapa något tillsammans!

Mvh,

Viggo

Edit: Koan Sounds låt "Sanctuary", inte Glitch Mobs även om de är en stor inspirationskälla också.

Redigerat av viggo
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...