Jump to content
Annons

Min nya låt!


Jackeman

Recommended Posts

Annons

Jag fattar noll om sån här musik, men jag tyckte det var för långt, 1.40 ungf, innan det blev fullt ös? Sen blev fullt-ös-biten lite för kort också innan det går ner i tryck igen. Jag skulle haft längre delar med fulltryck.

Melodin är smittande bra o fastnar snabbt.

Lite grann kommenterar jag för att jag vet att nästan ingen annan här är intresserad av att kommentera det nån annan gjort. Det är synd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, väldigt kul att du tycker så om låten! @stamgäst

Förstår vad du menar. Men gillar att bygga upp mina låtar på detta sätt, speciellt i denna låt då jag anser den som en lite lugnare låt inom genren. Kommentaren uppskattas verkligen alltid kul med feedback från många olika lyssnare och kul att du tyckte bra om låten annars! @guitarnilsson

Redigerat av Jackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Liksom Nilsson är jag något överårig för genren och jag håller i stort sett med om hans analys. Jag har inte förstått riktigt vad man har för sig på dansgolvet under dessa långa "beatlösa" partier i musiken. Däremot tycker jag att det låter bra när låten kommer igång mellan varven.

Jag antar att jag skulle bjuda Nilsson på en pilsner, och så kunde vi sitta i baren och stampa takten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Liksom Nilsson är jag något överårig för genren och jag håller i stort sett med om hans analys. Jag har inte förstått riktigt vad man har för sig på dansgolvet under dessa långa "beatlösa" partier i musiken. Däremot tycker jag att det låter bra när låten kommer igång mellan varven.

Jag antar att jag skulle bjuda Nilsson på en pilsner, och så kunde vi sitta i baren och stampa takten.

Jag har alltid varit lite seg med att ta till mig ny musik. Men nu har jag börjat gilla flera 70-tals discolåtar. Bee Gee är fantastiska. Gitarrblues liknade min egen är jag ganska less på. Hellre disco eller dragspel. Sånt som kan rycka med en publik så de dansar o trivs är alltid bra. De gamla 70-tals discolåtarna funkar ofta bättre än allt annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...