Jump to content
Annons

Nu blir Studio 100 % digital


Recommended Posts

Annons

Gillar inriktningen att göra tidningen helt digital. Vill inte ha papperstidningar längre, varken studio eller morgontidningar. Gjorde mig av med alla cd-skivor för många år sedan, köper aldrig några pappersböcker heller. Dvd har jag inte köpt på årtal. Skönt att slippa fysisk media tycker jag.

Lycka till med den nya inriktningen!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa grejer är bra att ha digitalt, men köper fortfarande mycket film och tv-serier dvd eller bluray.

Streaming tjänsten eller köpa digitalt är inte ens närheten lika bra i Sverige som den är i tex USA med utbud. Så jag kommer köpa så länge det finns att köpa fysisk blu-ray.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill att vissa saker förblir analoga. Som dasspapper t.ex. Det får gärna förbli pappersupplaga.

Vadå? Om du inte tänkt torka rumpan med Studiotidningen var det väl en dålig jämförelse?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Blir inte på det klara med hur detta kommer att funka.

1. Hur får ni in pengar framöver, digital prenumeration av onlinetidning? - Kostnad?

2. Finns det delar av materialet som man endast kommer åt genom att betala?

Vad i så fall och vad kostar det?

Större delen av materialet kommer att vara fritt tillgängligt, men ett mindre antal mer exklusiva artiklar och videoguider kommer att placeras i tjänsten Lajka.se. Den kostar 39 kronor per månad och då får du även tillgång till premiummaterial från andra IDG-titlar, som Macworld, PC för alla och M3.

/Mats

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad ska man då ha som Toalett-lektyr ??? 😄

Musikermagasinet som ersättning ?? Hmmmm... Jag prenumenerar redan på den, 2 ex. kommer inte göra mig dubbellt så lycklig ! 😠😉

Nitlott till mig med andra ord.

Om du redan prenumererar på MM så kommer din prenumeration att förlängas.

/Mats

Link to comment
Dela på andra sajter

Tidningen studio är död. Länge leve tidningen studio! 😎

Har man tänkt att behålla "Tidningen studio" som läsbar via iPad, iPhone och motsvarande Android-produkter hade det varit fint om vi som fortfarande har en gällande prenumeration får dessa gratis tills vår prenumeration går ut?

Vi kommer inte att göra en digital variant av papperstidningen. Vi tror inte på det konceptet eftersom två stora fördelar med digital publicering då går förlorade: kort tid från idé till publicerad artikel och möjlighet för läsarna att kommentera och diskutera innehållet.

/Mats

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...