Jump to content
Annons

Mindre studio i Göteborg sökes


fredrikohlson

Recommended Posts

Hej folket. Jag har ett samarbete med en sångerska i Göteborg, själv bor jag i Gävle. Vi har två projekt på gång varpå det ena spelas in av henne själv men det andra har vi kommit överens om att jag åker ner till Gbg för inspelning.

Ett problem är bara att vi inte har någon studio att vara i, därför tänkte jag kolla här om det finns någon vänlig själ som har en mindre studio i Gbg, gärna i de mer centrala delarna. Vi kommer bara att spela in sång och jag tar med egen utrustning.

Skriv till mig om har en studio eller känner någon som har en studio som skulle passa.

Ekonomin är (väldigt) begränsad så, ja.. Hör av Dig. 🙂

// Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej folket. Jag har ett samarbete med en sångerska i Göteborg, själv bor jag i Gävle. Vi har två projekt på gång varpå det ena spelas in av henne själv men det andra har vi kommit överens om att jag åker ner till Gbg för inspelning.

Ett problem är bara att vi inte har någon studio att vara i, därför tänkte jag kolla här om det finns någon vänlig själ som har en mindre studio i Gbg, gärna i de mer centrala delarna. Vi kommer bara att spela in sång och jag tar med egen utrustning.

Skriv till mig om har en studio eller känner någon som har en studio som skulle passa.

Ekonomin är (väldigt) begränsad så, ja.. Hör av Dig. 🙂

// Fredrik

Det beror på vad ni behöver, hur stort behov av plats ni har och hur begränsad ekonomin är 🙂

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror på vad ni behöver, hur stort behov av plats ni har och hur begränsad ekonomin är 🙂

Vi är två stycken, en mic och en dator så vi tar inte stor plats och vi behöver max fem timmar. Vad gäller budgeten så skäms jag lite eftersom jag vet att man bör betala för sig, men vi är två osignerade och okända musiker som ska spela in det vi tror kan bli något riktigt bra att publicera och att spela upp för förlag osv. Så budgeten är väl maxad när den når en tusing. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

behöver du verkligen en studio? funkar det inte i hennes bostad med lite dämpande filtar täcken mm runt om.

Vi lade sången till denna skiva i studio killens lägenhet (musiken spelades in i replokalen), grannarna undrade nog vad som lät 😄😆 :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...