Annons

Kush Audio - Pusher

KillwithSkill

post-6091-0-62982400-1389912268_thumb.png

http://www.thehouseo...ubk-pusher/cqir

Pusher is a sound sculptor's dream, an artist's tool that bends the rules of physics to generate genuinely new musical distortions and transient colorations. It models the unique sound-bending properties of 4 magnetized metal cores and lets you creatively shape their harmonic complexity and transient character through the use of controls the world has never seen or heard before. The result is an unprecedented pallete of colors from the classic to the cutting edge. Pusher then feeds that texturized signal into what is easily the punchiest and wildest UBK compressor to date, and packs the whole control set into an unabashedly forward-thinking GUI that picks up where the UBK-1 left off. Pusher also sports Kush’s new Custom Preset Managment system and a novel ‘Cheat Mode’ which labels & explains every one of this beasts controls. But the fun with this one is in the exploring... stay tuned!

Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Ja med tanke på att pluggen inte ens finns ute och inte ens en video. Vad förväntar du dig?

Redigerat av Die Hard
Dela på andra sajter

Ja med tanke på att pluggen inte ens finns ute och inte ens en video. Vad förväntar du dig?

Du var duktig på att ha åsikter om Slate och deras rack.

deras hårvara ska ju vara extremt bra, speciellt att dom är prisvärda. Har aldrig provat deras pluggar dock. Var nära att köpa deras gain train monitor controller.

Ladda ner nån demo o testa.

Dela på andra sajter

Jag gillar UBK-1. Funkar bra för att ta fram något som "saknas" i rumsmickar eller skita ned en annars klanderfri sånginspelning.

Pusher påminner lite om UBK-1 i upplägget fast med fler processer och inställningsmöjligheter. Ska bli intressant att höra ljudexempel och ev testa demon.

Hoppas att den inte släpps för ilok2. Då är jag rökt. Har inget behov av att skaffa en till dongel.

Dela på andra sajter

• 5 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...