Jump to content
Annons

Ryktespoäng - Hur funkar detta?


laban1

Recommended Posts

Annons

Du hittar en liten grön pil till höger, under ditt inlägg. Om andra användare klickar på den förbättras din ryktespoäng. Mitt tips är dock att inte bry sig för mycket om detta, då vi planerar att stänga av denna funktion i nästa uppdatering av Studio forum. Helt enkelt eftersom den ger upphov till en del frågetecken utan att egentligen tillföra särskilt mycket.

/Mats

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tanken var väl från början att det skulle bidra till att sökfunktionen skulle kunna ge bättre kvalitet på träffarna, om jag inte kommer ihåg fel? Inlägg som har gillats mycket, skulle hamna högre i sökresultaten, eftersom de kunde anses vara mer relevanta. Problemet är väl att folk använder det mest för att visa att de håller med om allt möjligt, som egentligen inte är relevant för lösning av problem som folk söker efter lösningar till - och när det inte fyller den tänkta funktionen, så är det kanske inte så meningsfullt att ha kvar...

Jag är väl bland de som har flest sådana gilla-poäng, men jag bryr mig inte. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm. Var kan jag själv se detta?

Troll med undulathjärna - 55

Gå med muspekaren till ditt namn på ditt inlägg, men klicka inte. Då kommer det upp. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...