Micke H Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Jag måste börja sätta timer när jag lagar mat. Börjar bli pinsamt hur ofta jag glömt bort att det faktiskt står någonting på spisen... 😏
slejnard Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 😄 Vart mkt tacos kvar så nu har vi ätit det idag åxå samt gjort tacopajer! Gott! 🙂
slejnard Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Är han bannad igen sadamjr? 😕 Och var är alla andra 😑
Fidden Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Det verkar så... undrar vad han gör som vi andra inte ser, för nåt måste det ju vara.
Overkill Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 (redigerat) Som den store filosofen Sadam en gång sa: Cogito, ergo sum [bannad]. Redigerat 7 september 2014 av Overkill
Zakyath Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Det verkar så... undrar vad han gör som vi andra inte ser, för nåt måste det ju vara. han har ju varit bannad på livstid ett tag det är ju orsaken till att han blir utkastad så fort han kommit tillbaka 😛
Overkill Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Såg Requiem for a dream förut. Den har lagt som ett deppigt och förtvivlat skimmer över resten av dagen.
Fidden Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 han har ju varit bannad på livstid ett tag det är ju orsaken till att han blir utkastad så fort han kommit tillbaka 😛 Men så länge han sköter sig känns det ju extremt onödigt att hålla på med att slå ihop konton och greja varje gång han dyker upp. För att citera Paul Mccartney, Let it be, let it be, let it be, let it be.
Zakyath Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Såg Requiem for a dream förut. Den har lagt som ett deppigt och förtvivlat skimmer över resten av dagen. Det är en tung jävla film... den sitter med en! Men så länge han sköter sig känns det ju extremt onödigt att hålla på med att slå ihop konton och greja varje gång han dyker upp. För att citera Paul Mccartney, Let it be, let it be, let it be, let it be. Jag håller med. Tyvärr inte mods. Det finns inget vi kan göra åt saken.
Fidden Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Jag håller med. Tyvärr inte mods. Det finns inget vi kan göra åt saken. <sågverksöstgöten> Man måste va lite tuff va, hålla igång med stockholmare och så va, raggare, modsena, alla möjliga va. Dom känner mig. </sågverksöstgöten>
Micke H Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Mina PS2-spel har kommit! 😄 Beställde fett många den här gången, för jag hittade en sida som sålde många av dom för 25-50 kronor styck. ^____^ Här är spelen: Prince Of Persia The Sands of Time Getaway SSX On Tour Hitman Blood Money Mark Of Kri Oni Devil May Cry Micro Machines Summoner 2 Primal Resident Evil Code Veronica X Kill Switch Jak 3 God Of War Resident Evil 4 Shadow Hearts Final Fantasy XII Lord of the Rings: War of the North Sagan om Konungens Återkomst Harry Potter
Micke H Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Hittade just ett spel med bästa titeln: Beat Down - Fists of Vengeance. xD
Micke H Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Nu har jag hämtat förstärkaren från JAM och tagit den till jobbet. Fyfan vad den är tung. xD Googlade just - den väger tydligen 18.5 kg! 😮 Senare idag ska jag packa ner den i en låda och sen skicka den.
Zakyath Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 vad är det för stärkare du skaffat nu? Mitt Final Fantasy XII försvann någon gång för kanske 6-7 år sen, hann aldrig spela igenom det.... 🙁
Micke H Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Det är ingen ny - det är samma Mesa Boogie Mark V som jag haft i två år nu. Men jag lämnade in den hos JAM för att den krånglade, och dom kunde inte fixa felet. Så nu ska den skickas till Tyskland och Thomann. 🙂 Naaw. 🙁 Fast det är ett av de sämre spelen i serien. Men inte i närheten av lika hemskt som nummer 13 iallafall. xD FFXIII är ett av de värsta spelen någonsin.
Recommended Posts