Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Förresten, tror aldrig jag postade bild på mitt rack. Så här kommer det: Kedjan är: Schecter Hellraiser C-1 --> Line6 trådlös --> Mesa Boogie Mark V förstärkartopp --> Förstärkarens Send --> TC Electronics G-Major2 (alla effekter) --> Korg Pitchblack Pro Tuner --> Förstärkarens Return Jag styr allting med en Roland FC-300, med vilken jag både byter kanal på förstärkaren samt patch på multieffekten samtidigt. ☺️
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Racket är ett Gator GR-4L och alla elprylar (inkluderat förstärkaren) går in i en Samson PowerBrite. Där har jag även uppladdningsbara batterier som ständigt laddas så jag kan byta ut snabbt om dom tar slut på min trådlösa.
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ja, det här är den överdrivet mest komplicerade setup jag någonsin haft. xD Men fan vad kul det är. 😄
Neosus Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Lust att ge en kort sammanfattning kring vad som hände? Det brann! ...kort nog? ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Förresten, tror aldrig jag postade bild på mitt rack. Så här kommer det: Kedjan är: Schecter Hellraiser C-1 --> Line6 trådlös --> Mesa Boogie Mark V förstärkartopp --> Förstärkarens Send --> TC Electronics G-Major2 (alla effekter) --> Korg Pitchblack Pro Tuner --> Förstärkarens Return Jag styr allting med en Roland FC-300, med vilken jag både byter kanal på förstärkaren samt patch på multieffekten samtidigt. ☺️ Ingen kaffebryggare??!??!! Synd det, annars hade det sätt riktigt jävla grymt ut. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Lust att ge en kort sammanfattning kring vad som hände? Ganska så ingående information i rapporten och förhörsprotokollen. Det är ju inga onödiga ord i texten eftersom den ska vara saklig och tydlig. Så all text är ren och skär information. Kul t råd du har i storforat med Zack! Kommer följa den med stort intresse. 🙂
Zakyath Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ja, det här är den överdrivet mest komplicerade setup jag någonsin haft. xD Men fan vad kul det är. 😄 Ja, det är alltid kul med prylar 😄 själv är jag lite sugen på att försöka mig på att bygga någon slags egen pedal Ingen kaffebryggare??!??!! Synd det, annars hade det sätt riktigt jävla grymt ut. 😛 ingen kaffebryggare, inget rigg ☺️ Det brann! ...kort nog? ☺️ kortare kan du!
Zakyath Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ganska så ingående information i rapporten och förhörsprotokollen. Det är ju inga onödiga ord i texten eftersom den ska vara saklig och tydlig. Så all text är ren och skär information. var det något slags brott involverat? skaffat många ovänner genom tiden? Kul t råd du har i storforat med Zack! Kommer följa den med stort intresse. 🙂 jo, den tråden har ju jag varit sugen på att starta ett tag nu. bra att det äntligen blev av 😄
Zakyath Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 fattade inte vad neo försökte säga innan ditt inlägg k9 😆 ska vara försiktig med vad jag ber om
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Läskigt att det rum det brann i blev övertänt på mindre än 20 minuter. Hade jag suttit vid trummorna och spelat så undrar jag hur fort jag hade märkt att det brann på övervåningen. 😱
Naymari Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Förresten, tror aldrig jag postade bild på mitt rack. Så här kommer det: Kedjan är: Schecter Hellraiser C-1 --> Line6 trådlös --> Mesa Boogie Mark V förstärkartopp --> Förstärkarens Send --> TC Electronics G-Major2 (alla effekter) --> Korg Pitchblack Pro Tuner --> Förstärkarens Return Jag styr allting med en Roland FC-300, med vilken jag både byter kanal på förstärkaren samt patch på multieffekten samtidigt. ☺️ Sjhysst rack! En fråga, vill du inte ha stämmaren innan förstärkaren så signalen bryts när du ska stämma? 😱 Läskigt att det rum det brann i blev övertänt på mindre än 20 minuter. Hade jag suttit vid trummorna och spelat så undrar jag hur fort jag hade märkt att det brann på övervåningen. 😱 Fyfan 😱
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ingen kaffebryggare??!??!! Synd det, annars hade det sätt riktigt jävla grymt ut. 😛 Där. 😉
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Sjhysst rack! En fråga, vill du inte ha stämmaren innan förstärkaren så signalen bryts när du ska stämma? 😱 Nee, blir massa extra sladdar då. Stämapparaten får vara i loopen och ständigt på, sen så har jag en knapp för att bryta allt ljud när jag ska stämma. Har du sålt PRS:n, Micke? Nee, just nu kör jag på Schectern ett tag. 🙂 Jag gillar att variera mig lite grand. Men jag börjar bli lite PRS-sugen igen... 😑
Zakyath Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Your browser does not support the HTML5 audio tag Fortfarande svajigt... men tycker jag inte är alltför lång ifrån tonerna nu när jag sjunger
Neosus Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Nee, just nu kör jag på Schectern ett tag. 🙂 Jag gillar att variera mig lite grand. Men jag börjar bli lite PRS-sugen igen... 😑 Coolt! :web:
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Micke, du får skaffa en kaffepedal. http://www.youtube.com/watch?v=Ob9UDsb4rUU 😄
Pico Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 Schysst pedal Linus! 😮 A must have 😑 Ett musthav, om man inte har kaffe! Påsk/jul, välj själv! 😳😄
k9 (oregistrerad) Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 Öhhm. Rättelse; utredningen är på 83 sidor och inte 19 som ja tror att jag påstod förut. Sitter och skannar dem nu. JOBBIGT!!
Recommended Posts