Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

First Aid Kit är ju faktiskt rätt jävla duktiga. xD

My silver lining som går het på radion nowadays är ju jävla bra.

Det är ju få saker i denna världen som slår deras skogsversion av den där fleet foxes-låten.

Annons
Postat

Jag fryser oroväckande mycket... Pallar fan inte bli sjuk igen alltså, feber varannan vecka går ju tokbort.

Postat

Det är ju få saker i denna världen som slår deras skogsversion av den där fleet foxes-låten.

Mja, inte dumt... minst sagt. xD
Postat

Min 50-krs rabatt på Cdon jag fick Iom att jag handlade via PayPal höll på att ta slut. Hittade ett best of-album med spooky tooth för 49 kr jag slog till på. Värt med att bara behöva betala frakt!

Postat

Själv kör jag typ bara plugins som följer med cubase... Förutom en dist, det viktigaste!

Billigare så. Har man börjat köpa pluggar kan man aldrig sluta. 😎

Postat

Schysst! Får du jobba mycket ute nu till sommaren då? Vet att hemmpe här på forumet också är målare.

Nä då vi ska byta lokaler med mitt vanliga kneg så jag målar ett av rummen. Måleri är mitt grundyrke men detta rör sig bara om tre dagar sen är det ut å spela igen som gäller samt administration.

Kontorsarbete 😑

Postat

Nä då vi ska byta lokaler med mitt vanliga kneg så jag målar ett av rummen. Måleri är mitt grundyrke men detta rör sig bara om tre dagar sen är det ut å spela igen som gäller samt administration.

Kontorsarbete 😑

aa okej vad är det för kontorsarbete du sysslar med? administration kring spelningar bara?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.