Naymari Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 (redigerat) Någon som vet var man kan få tag i multikabel utan pålödda kontakter? gärna i metervara. Thomann hade, nvm.. Redigerat 25 mars 2014 av Naymari
k9 (oregistrerad) Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Oj! Orkar nog inte läsa i kapp nu. Skummade igenom det mesta, men har ju inte läst på några dagar nu. Sedan storbråket var. 🙂 Missat något jag bör veta? 😐
Fidden Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Lyssnar du på Grimes med, Fidden? Påminner en del om varann. Tänkte svara nej, men sen hörde jag låten "genesis" och insåg att jag lyssnat på det där vid något tillfälle. Kan inte komma på när, men den är ju ett par år gammal så jag har ju haft tid på mig att glömma bort allt utom musiken. 😄
Micke H Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Oj! Orkar nog inte läsa i kapp nu. Skummade igenom det mesta, men har ju inte läst på några dagar nu. Sedan storbråket var. 🙂 Missat något jag bör veta? 😐 Joina mitt forum! ☺️
Linus Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 har ni semester hela bunten 😕😳 Snart. Har varit kompledig i dryga två veckor och vid månadsskiftet går det över i semester.
Linus Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Missat något jag bör veta? 😐 Picos serverrum är förmodligen lättantändligt. I alla fall löper det risk att det brinner där.
slejnard Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Snart. Har varit kompledig i dryga två veckor och vid månadsskiftet går det över i semester. Härligt då har du mer tid för längstah 😄 Snart. Har varit kompledig i dryga två veckor och vid månadsskiftet går det över i semester. Härligt då har du mer tid för längstah 😄
slejnard Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Snart. Har varit kompledig i dryga två veckor och vid månadsskiftet går det över i semester. Härligt då har du mycket tid att längstah! 😄
slejnard Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Hmm konstigt fel. När jag skulle citera Linus så sa det: den sidan existerar inte fast på engelska 😳 Ojojoj verkar ändå ha blivit 😛
k9 (oregistrerad) Postat 26 mars 2014 Postat 26 mars 2014 Picos serverrum är förmodligen lättantändligt. I alla fall löper det risk att det brinner där. Har han kort stubin? 😲 😛
Fidden Postat 26 mars 2014 Postat 26 mars 2014 Har han kort stubin? 😲 😛 För att balansera ut längsta tråden kanske.
k9 (oregistrerad) Postat 26 mars 2014 Postat 26 mars 2014 (redigerat) edit/ Fail! Redigerat 26 mars 2014 av k9
slejnard Postat 26 mars 2014 Postat 26 mars 2014 Spelar mkt för äldre inom jobbet, idag för dementa. De e skoj ☺️
Pico Postat 26 mars 2014 Postat 26 mars 2014 Här händer det... inget! 😄 MÄH(MPHIS) dårå ffs... killen har ju varit M.I.A bra nå jäkla länge nu.
Zakyath Postat 26 mars 2014 Postat 26 mars 2014 Träffade min andra myacademy-elev för första gången idag. Mamman gav mig en kasse bullar att ta med hem 😮
Pico Postat 26 mars 2014 Postat 26 mars 2014 Polisstudent fick fängelsedom Västerbotten 26 mar 15:31 Under onsdagen kom domen mot den polisstudent som i höstas bröt sig in i ett hus i Umeå där han misshandlade en man med en käpp. Han döms till ett års fängelse, rapporterar P4 Västerbotten. Mannen var berusad och tog fel på hus när han skulle hämta sina kvarglömda tillhörigheter efter att ha varit på fest. Han krossade en ruta och misshandlade en av dem som bodde i lägenheten. Han avvek från platsen när han insåg att han var i fel hus. Mannen döms för hemfridsbrott, grov misshandel och stöld. Stölden består i att han tog med sig ett par skor från lägenheten. Uhm... misstänker att han äjsade eventuella lämplighetsprov då han sökte till utbildningen.
Pico Postat 26 mars 2014 Postat 26 mars 2014 Träffade min andra myacademy-elev för första gången idag. Mamman gav mig en kasse bullar att ta med hem 😮 MILTRCRF Mother I'd like to recieve cinnamon rolls from...
slejnard Postat 26 mars 2014 Postat 26 mars 2014 Här händer det... inget! 😄 MÄH(MPHIS) dårå ffs... killen har ju varit M.I.A bra nå jäkla länge nu. Jo han måst tillbaka! 😮 Ursäkta en n00b, men vad betyder MIA?
Recommended Posts