Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Någon som vet var man kan få tag i multikabel utan pålödda kontakter? gärna i metervara.

Thomann hade, nvm..

Redigerat av Naymari
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Orkar nog inte läsa i kapp nu. Skummade igenom det mesta, men har ju inte läst på några dagar nu. Sedan storbråket var. 🙂

Missat något jag bör veta? 😐

Postat

Lyssnar du på Grimes med, Fidden? Påminner en del om varann.

Tänkte svara nej, men sen hörde jag låten "genesis" och insåg att jag lyssnat på det där vid något tillfälle. Kan inte komma på när, men den är ju ett par år gammal så jag har ju haft tid på mig att glömma bort allt utom musiken. 😄

Postat

har ni semester hela bunten 😕😳

Snart. Har varit kompledig i dryga två veckor och vid månadsskiftet går det över i semester.
Postat
Missat något jag bör veta? 😐

Picos serverrum är förmodligen lättantändligt. I alla fall löper det risk att det brinner där.

Postat

Snart. Har varit kompledig i dryga två veckor och vid månadsskiftet går det över i semester.

Härligt då har du mer tid för längstah 😄

Härligt då har du mer tid för längstah 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Picos serverrum är förmodligen lättantändligt. I alla fall löper det risk att det brinner där.

Har han kort stubin? 😲

😛

k9 (oregistrerad)
Postat
😮😆 :lol:
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

edit/ Fail!

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

hmm pt odeluxe

k9 (oregistrerad)
Postat

Spelar? Vart? Varför? 🙂

Postat

Här händer det... inget! 😄

MÄH(MPHIS) dårå ffs... killen har ju varit M.I.A bra nå jäkla länge nu.

Postat

Polisstudent fick fängelsedom

Västerbotten 26 mar 15:31

Under onsdagen kom domen mot den polisstudent som i höstas bröt sig in i ett hus i Umeå där han misshandlade en man med en käpp. Han döms till ett års fängelse, rapporterar P4 Västerbotten. Mannen var berusad och tog fel på hus när han skulle hämta sina kvarglömda tillhörigheter efter att ha varit på fest. Han krossade en ruta och misshandlade en av dem som bodde i lägenheten. Han avvek från platsen när han insåg att han var i fel hus. Mannen döms för hemfridsbrott, grov misshandel och stöld. Stölden består i att han tog med sig ett par skor från lägenheten.

Uhm... misstänker att han äjsade eventuella lämplighetsprov då han sökte till utbildningen.
Postat

Träffade min andra myacademy-elev för första gången idag. Mamman gav mig en kasse bullar att ta med hem 😮

MILTRCRF

Mother I'd like to recieve cinnamon rolls from...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.