Jump to content
Annons

www.music123.com


Audiorent

Recommended Posts

Har tänkt att köpa en ny bastopp och siktat in mig på en Ashdown MAG300 som finns i sverige för 3500-3995:- Hittade den på www.music123.com för 299 USD!! = 2071:- Är det någon som handlat där eller kan tipsa om något annat ställe och vilka avgifter som tillkommer tull, moms mm?

Mattias

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

handlade därifrån i januari detta år.

Enormt bra att ha och göra med samt supersnabb leverans. 3 dagar hem till dörren från beställning och då låg den ändå i tullen 1 dag.

Åkte på en 27% moms och tullavgifter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte en gitarr för några veckor sedan. Bra support och full koll på vad som händer med din order hela tiden via nätet. När de skickat grejerna kan du "tracka" den via UPS hemsida.

Det enda problemet var att UPS kör ut grejerna utan att ringa först. Så jobbar du på dagarna kan det hända att du missar ditt paket... jag fick åka ut till flygplatsen och hämta.

En annan grej var dollarvärdet. De drar inte dina pengar förrän de skickar och om dollarn då gått upp (vilket den gjorde i mitt fall) jämfört med vad den stod i när du beställde, så kan det bli lite dyrare.

Åkte även jag på ca 27% tull och moms, men gitarren blev ändå 4000 kr billigare än om jag skulle köpt den här.

De är ju ruggigt billiga, så go for it!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...