KillwithSkill Postat 21 maj 2013 Postat 21 maj 2013 Abbey Road | 50s Drummer ABBEY ROAD | 50s DRUMS delivers the electrifying sound of the birth of popular music â a time when amplified instruments rose to prominence and drums came into their own. Expertly recorded, ultra-rare drums deliver an evocative, mid-heavy sound ready to compete with the latest electric guitars and basses. Adding its own touch of classic style to the DRUMMER Series, 50s DRUMMER also features period-authentic grooves, capturing the flair of early rock and roll, rhythm and blues, country, and jazz. Allt klippt frĂ„n http://www.native-instruments.com GĂ„ in och lyssna pĂ„ demona! LĂ„ter RIKTIGT bra!
JohnRick Postat 21 maj 2013 Postat 21 maj 2013 Det tar fantamig aldrig slut!.....snart kommer 1850's drummer...
sunderling Postat 21 maj 2013 Postat 21 maj 2013 Jag fixade mig Abbey road vintage drummer men jag vet inte om jag blev sÄ förtjust i det.. DÄ föredrar jag EZDrummer eller Addictive. LÀttare att mixa dem.
Signia Postat 21 maj 2013 Postat 21 maj 2013 (redigerat) Det tar fantamig aldrig slut!.....snart kommer 1850's drummer... Exakt! Heter "Native Drums" bara, Fred Flinta edition đNI Studio drummer Ă€r dĂ€remot en av dom bĂ€ttre kommersiella produkterna dĂ€r ute, om man vill ha realistiska trummor med mycket fin-detaljer och nĂ„gorlunda lĂ€ttmixat - om man inte vill anvĂ€nda det befintliga som modellera för att skapa ett helt eget sound, för dĂ„ Ă€r NI SD inte bĂ€ttre Ă€n nĂ„t annat. Redigerat 21 maj 2013 av Signia
KillwithSkill Postat 22 maj 2013 TrĂ„dstartare Postat 22 maj 2013 Det tar fantamig aldrig slut!.....snart kommer 1850's drummer... Jag fixade mig Abbey road vintage drummer men jag vet inte om jag blev sĂ„ förtjust i det.. DĂ„ föredrar jag EZDrummer eller Addictive. LĂ€ttare att mixa dem. Tyckte inte cymbaler och hi-hats lĂ€t allt för bra đ Exakt! Heter "Native Drums" bara, Fred Flinta edition đ NI Studio drummer Ă€r dĂ€remot en av dom bĂ€ttre kommersiella produkterna dĂ€r ute, om man vill ha realistiska trummor med mycket fin-detaljer och nĂ„gorlunda lĂ€ttmixat - om man inte vill anvĂ€nda det befintliga som modellera för att skapa ett helt eget sound, för dĂ„ Ă€r NI SD inte bĂ€ttre Ă€n nĂ„t annat. Det kanske inte slĂ„r er att poĂ€ngen ligger i just att rubbet (pĂ„ nĂ€r som) Ă€r inspelat med utrustning frĂ„n just den perioden, dvs 50-talet? Trummor, mikrofoner, mixerbord osv... Sen om det lĂ„ter bra eller inte Ă€r en smaksak. Om man vill ha en veteranbil sĂ„ gĂ„r man vĂ€l inte och köper en eldriven smartcar? 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.