Jump to content
Annons

Hörselskydd ER9


TheQuo

Recommended Posts

Jag har ett par gjutna öronproppar från Bellman & Symfon som jag gillar väldigt mycket. Jag använder dem alltid när jag är på krogen eller när jag lirar live men har nu upptäckt att jag skulle gärna vila ha ett par ER9 också (har ER15 nu). Eftersom vissa gånger vill jag bara ha lite tämpning endel förfester/efterfester där ljudnivån är lägre än på krogen men ändå kan vara skadlig. Min fråga är: Vad går ett par ER9 på? Jag hittade dem här på nätet.

http://www.westone.com/store/index.php/westone-music-products/accessories/musician-earplug-filters/er-9/etymotic-er-9-filter-red-blue-pair.html som kostar 520 kr vilket verkar vara billigt men frågan om det är samma som Bellman säljer i Sverige? om frekvenskurvan är lika bra.

Jag har också funderat att beställa ett helt nytt par öronproppar med ER9 så slipper man byta filter titt som tätt och av misstag tappa bort ett filter. Någon som vet vad det kan kosta? Jag gjorde min formgjutning för ca 2 år sedan så jag kanske inte behöver göra en ny gjutning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...