Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

$2,999US verkar priset vara. Vad kan det tÀnkas bli i Sverige? ca 23.000:- eller vad tror ni? ganska prisvÀrt med tanke pÄ att en Quad vÀl ligger pÄ drygt 8000:- hos Thomann

Redigerat av Farmer Boy
Postat

Jag gissar pÄ riktpriset 24990:-

• 4 veckor senare...
Postat (redigerat)
  On 2013-05-03 at 17:23 sa Terror:

Kag har alltid undrat varför de kostar sĂ„ mkt. Jag menar, Ă€r ljudkvalitĂ©n verkligen SÅ mkt bĂ€ttre Ă€n tex mitt Saffire pro 40 för dryga 4.000kr?

Ja haha, nÀ det Àr ingen skillnad det Àr samma skit alltihop.

Redigerat av evilrocker
drloop (oregistrerad)
Postat

Snyggt!

Postat
  On 2013-05-03 at 18:57 sa Signia:

OcksÄ hört att UAs grejor Àr riktigt bra, men att dom lever lite pÄ namnet och tar ut höga priser.

Absolut, tror inte dom har nÄgra utvecklingskostnader.
Postat

Var ett test jag sÄg dÀr dem drog en lÄt frÄn output till input frÄn nÄgot vanligt standard, medium budget mÀrke och man kunde typ inte höra nÄgon skillnad frÄn orginal cd spÄret och efter att den gÄtt typ <10 rundor genom interfacet

SÄ jag tror inte det Àr sÄ vÀldigt vÀrt priset.

Mvh

Die Hard (oregistrerad)
Postat
  On 2013-05-03 at 23:19 sa Terror:

visst, den kan ju ha lÄg latency, mÄnga ingÄngar och smidigt interface/mjukvara.. but come on bro? 20.000kr? dÄ vill ja ha en STOR skillnad.

ja men det Àr ju stor skillnad! Det stÄr ju för fan UAD pÄ den. :rolleyes:

Postat (redigerat)

Haha 😄

iofs, finns fler sÄna hÀr man kan klanka pÄ för samma sak. Digidesigns gamla HD192 t.ex. har ocksÄ 16 in o ut, och gÄr pÄ typ 5000 dollar - idag. Kan undra vad den gick pÄ nÀr den kom ut.

Prismsound ADA-8XR Àr en annan; 50 papp för 8 kanaler I/O. Att den dÀremot Àr rÀtt ful, det bjuder dom tydligen pÄ.

Redigerat av Signia
Postat (redigerat)

Dem sÀger i videon som att det var som att ta bort en filt framför dem (och högtalarna?) Undrar vad dem kört med innan

StealthPlug-xlarge.jpg

Redigerat av Casperfren

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.