Jump to content
Annons

Gammal men ny.


Recommended Posts

Hej alla glada och sura!

Jag har hängt på forumet en längre tid och läst era ibland vettiga inlägg och ibland mindre smarta inlägg och det är med glädje jag varje dag loggar in för att suga i mig ny information.

Själv är jag en glad amatör som spelat musik (trummor, gitarr, bas, klaviatur och sång) i ca 25år.

Erfarenhet av att spela in och producera musik började någon gång mitten på 90talet då en yamaha 4kanalsporta var min bästa vän.

Jag är inte så djupt insatt i det tekniska som vissa är på den här sidan men jag behärskar redskapen jag arbetar med.

Jag försöker blanda det bästa av två världar, Logic som i första hand rullar som en bandspelare och man kan redigera väldigt enkelt i och den mesta EQ och kompressor är billig hårdvara som tex ett gammalt Behringer eurodesk MX8000.

Jag vet att ni hatar Behringer och att det låter skit men själv säger jag nog att det är skit bakom spakarna isåfall. (en framtida diskussion kanske)

Hur som haver, här är jag!

//Soundprocessingstudio

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...