Jump to content
Annons

Vad är det för fel på mig?


Frekvens

Recommended Posts

Uppgraderade daw i november för 20k+

Hypen var total i två månader.

Men på den här sidan årsskiftet har jag startat den 2 gånger. 1 för en faktisk inspelning och 1 för streama Champions league...

Har räknat ut att det har blivit över 100 timmar med PS3 och FIFA sen november (7 säsonger, 10 minuters matcher, ca 50 per säsong, nästan spelat varje...) jag är less på det med. Men det är så mycket lättsammare att lägga sig i soffan och knappt "tänka".

Jag slänger bort mitt liv. Borde ta bort mitt nemesis fifa, träna lite för kroppens skull, och ta tag i min hobby, som faktiskt bringade mer glädje i vardagen än ett hattrick av den unga talangen eller ligavinst för sjätte gången. Men var börjar jag? vet ju innerst inne att jag vill jamma/lira/prodda/ratta ljud. Inte spendera en kväll i ett virtuellt spelmarknadsfönster...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tror också att i mitt fall är tekniken ibland mer intressant. Kan få ett ryck att koppla ur allt och möblera om, för att dra en enstaka midikabel lite snyggare, och då få nån slags energi till att spela på grejjer.

Men cover kanske kan vara något, har hjälpt mig förr att komma igång igen. Hmmm... förslag på låt då ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror också att i mitt fall är tekniken ibland mer intressant. Kan få ett ryck att koppla ur allt och möblera om, för att dra en enstaka midikabel lite snyggare, och då få nån slags energi till att spela på grejjer.

Men cover kanske kan vara något, har hjälpt mig förr att komma igång igen. Hmmm... förslag på låt då ?

Den här?

http://www.youtube.com/watch?v=WFKSyP5pNE0

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...