equality Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 LÅTNAMN: Tanger ARTIST/GRUPP: (e) GENRE: ?? LÅTLÄNGD: 1 min KOMPOSITÖR: (e) PRODUCENT: (e) EV. MEDVERKANDE: (e) INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: wma 64 kbit/s STORLEK: 491 KB STATUS: Skiss LÅTLÄNK:Tanger Stekhet sol, minareter, österländsk mystik var tankarna bakom denna. Hoppas det funkar.
Brynolf Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 Tja, ganska mysigt. Men vocodern får kompet att låta oerhört instängt. Har du testat att dubbla breakbeatsen, och köra en kanal utan vocoder?
equality Posted March 18, 2005 Author Posted March 18, 2005 Brynolf: Jag vet. Låter jädra instängt. Skulle vilja ha det där successiva öppnandet. Får läsa på... Danny: He, så långt österut? Tänkte mig åt rajhållet... 🙂 Zeblar: Tack! Variation på vokodern känns angeläget. 😄
PzYkBrYt Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 Schysst idé! Låter som sagt lite instängt, du borde satsa på en öppnare ljudbild. Annars Helt klart bra.
equality Posted March 18, 2005 Author Posted March 18, 2005 Schysst idé! Låter som sagt lite instängt, du borde satsa på en öppnare ljudbild. Annars Helt klart bra. Yes! Tackar!
Recommended Posts