Jump to content
Annons

Hej alla G-klavs kamrater :)


mickesavhi (oregistrerad)

Recommended Posts

mickesavhi (oregistrerad)

Vilken värme och fin vibe ni har här på forumet, verkligen trevlig atmosfär 🙂 .

Ska försöka presentera mig så gott det går.

Jag heter Mikael, bor i Västerbotten men född i Norrbotten. Jag har spelat musik i ett bra tag började när jag var 9 cirkus. Min musiklyssnande resa i ynglingsåren började med Mora Träsk, Bruce Springsteen, Rolling Stones, Hoola Bandola Band, Creedence m.m och fortsatte i en kaskad av olika musikstilar därifrån.

Jag gick på ABF's musikskola samt på kommunala musikskolan som gett mig en väldigt bra början.

När jag var stor nog å utforska själv vad jag ville lyssna på gled hårdrock och senare dödsmetal och den typ av genren in.

De ena ledde till de andra, jag började sakta men säkert beta av de alla de olika benämningarna och som de verkar här på forumet så är jag inte den enda som är allätare.

Allt som får mig att pirra i benmärgen välkomnas oavsett genre.

Jag är 27 år och skriver och gör egen musik. är sångare först å främst, men spelar lite gura och slagverk och plinkar lite piano.

Jag har studerat musik i gymnasiet, och även musik på Umeå universitet. Spelat i olika band, senaste bandet spelade reggae som var för mig helt annorlunda musikstil, men de var svina kul 😄 .

Varför jag registrerade mig här på forumet är för att jag ska påbörja min hemmastudio och fann en riktigt bra tråd angående logic som jag just börjat lära mig. Samt en massa bra info av mic ägarna själva om vilken studio mic som passar bäst och därefter surfat in på en massa andra super intressanta inlägg av medlemmar som verkligen kan sin grej så de har för mig varit väldigt lärorikt och kul 😆 .

Ja de var lite om mig de.

Ha de så bra

Fridens liljor ⚠️

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
mickesavhi (oregistrerad)

Tack så jätte mycket guys kul å få komma in i värmen 🙂.

Välkommen! Kul med nån mer som har spelat reggae här på forumet. 😎

Jaaaha en baktaktlirare, så roligt:)!

Fridens liljor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...