Jump to content
Annons

DFH superior, mer minne?


the-great-decay

Recommended Posts

Jag var och köpte DFH S förra veckan och installerade det idag (eller kopierade ett ton filer) .

det funkar dock inte riktigt lysande...det hackar och knastrar lite, är väl nästan helt säker på att det är mitt 512mb minne som sviker mig, hade ju räknat med att få köpa lite mer minne...

tänkte mest kolla om det verkligen är det som är problemet ..

så om nån kan säga att det är ram minnet som inte räcker till, så att jag kan springa iväg och köpa lite mer...

min dator spec.

amd 2600+

512mb ram

2x ata 80gb diskar

delta 1010lt ljudkort

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag kan bara instämma. 512 är absolut för lite. Jag har 2 GB och då flyter det på fantastiskt.

Jag skulle inte rekommendera någon som använder det här programmet fullt ut att köra med mindre än 1,5 GB.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var och köpte DFH S förra veckan och installerade det idag (eller kopierade ett ton filer) .

det funkar dock inte riktigt lysande...det hackar och knastrar lite, är väl nästan helt säker på att det är mitt 512mb minne som sviker mig, hade ju räknat med att få köpa lite mer minne...

tänkte mest kolla om det verkligen är det som är problemet ..

så om nån kan säga att det är ram minnet som inte räcker till, så att jag kan springa iväg och köpa lite mer...

min dator spec.

amd 2600+

512mb ram

2x ata 80gb diskar

delta 1010lt ljudkort

/Daniel

Knastrar det när du "bouncat" filerna också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...