Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Jag var och köpte DFH S förra veckan och installerade det idag (eller kopierade ett ton filer) .

det funkar dock inte riktigt lysande...det hackar och knastrar lite, är väl nästan helt säker på att det är mitt 512mb minne som sviker mig, hade ju räknat med att få köpa lite mer minne...

tänkte mest kolla om det verkligen är det som är problemet ..

så om nån kan säga att det är ram minnet som inte räcker till, så att jag kan springa iväg och köpa lite mer...

min dator spec.

amd 2600+

512mb ram

2x ata 80gb diskar

delta 1010lt ljudkort

/Daniel

Annons
Posted

De rekommenderar ju att man ska ha minst 1024 Mb minne för at använda det programmet. Så det är nog ingen dum idé att uppgradera!

The Mr...

Posted

Jag kan bara instämma. 512 är absolut för lite. Jag har 2 GB och då flyter det på fantastiskt.

Jag skulle inte rekommendera någon som använder det här programmet fullt ut att köra med mindre än 1,5 GB.

Posted
Jag var och köpte DFH S förra veckan och installerade det idag (eller kopierade ett ton filer) .

det funkar dock inte riktigt lysande...det hackar och knastrar lite, är väl nästan helt säker på att det är mitt 512mb minne som sviker mig, hade ju räknat med att få köpa lite mer minne...

tänkte mest kolla om det verkligen är det som är problemet ..

så om nån kan säga att det är ram minnet som inte räcker till, så att jag kan springa iväg och köpa lite mer...

min dator spec.

amd 2600+

512mb ram

2x ata 80gb diskar

delta 1010lt ljudkort

/Daniel

Knastrar det när du "bouncat" filerna också?