Jump to content
Annons

Drivkraft - You Know Sundays (Elektronisk Pop)


DrivKraft

Recommended Posts

Annons

Ingen integritet. Känslan av att alla instrument är i sin plats. Måste kombineras. 0:00 till 0:30 - gjort så det var något. Det vill säga, gör introt inte meningen.

Afton RockMeister,

Tack för att du tog dig tid att lyssna. Att låten saknar integritet kan jag delvis hålla med om. Det är två ackord som går om och om igen. Inget jättespännande direkt.

Resten av din kritik förstår jag inte alls. Inte i den meningen att jag inte håller med utan i den att jag förstår inte vad du vill få sagt.

Utveckla gärna dina tankar, det vore uppskattat. 🙂

Fridens.

Link to comment
Dela på andra sajter

RockMeister,

Jag har förstått genom att läsa dina andra inlägg att din svenska inte är så bra.

Vill du fortfarande utveckla din kritik på min låt och kan så får du gärna ta det på engelska, om det skulle funka bättre.

Välkommen till forumet!

MVH

Anders

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Anders,

Tack för översynen. Ja, min svenska fattiga, liksom engelska 🙂 Jag tycker det är bättre att lyssna på min musik, du läste mina kommentarer.

Jag ska försöka att parafrasera. Det är nödvändigt att sätta spår i en allmän reverb. Dessutom måste du använda EQ för att ge varje spår sin plats.

Lycka, vän!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...