Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
  On 2012-09-06 at 06:02 sa Kul att fĂ„ va med:

Yes Yes hur fÄr man tag i denna tutorial video ...

?? đŸ˜Č Du fick ju precis lĂ€nken till den av KillwithSkill! 😆 Klicka pĂ„ knappen "Course outline" för resten av kapitlen. För att komma Ă„t de de övriga avsnitten (grĂ„ade i menyn) mĂ„ste du ha en konto pĂ„ MacPro Video klicka menyn knappen "Login" och sen pĂ„ gröna knappen "Join Now" 🙂

Postat

Kostar 25 dollar per mÄnad?

Det vore kanske en idé för detta forum? IstÀllet för att stÀlla frÄgor hÀr inne sÄ blir man hÀnvisad till en tutorial som kostar 100 kronor mÄnaden..

DÄ kan man lÀgga ner forumet... (Àntligen)

đŸ€Ș

Postat
  On 2012-09-06 at 10:55 sa Neosus:

Det vore kanske en idé för detta forum? IstÀllet för att stÀlla frÄgor hÀr inne sÄ blir man hÀnvisad till en tutorial som kostar 100 kronor mÄnaden..

đŸ€Ș

Var skulle du ta vÀgen dÄ?

Postat
  On 2012-09-06 at 10:55 sa Neosus:

đŸ€Ș

Finns Àven hÀr om man nu ska ta för givet att allt Àr gratis hÀr i livet? http://www.spectrasonics.net/video/videos-tutorials-trilian.php

Fick inte "Kul att fĂ„ va med" lite instruktionsbok nĂ€r du köpte Trillian? đŸ˜±

Eller om jag sÀger sÄ hÀr dÄ, Skulle ni vilja ha betalt om ni slog igenom med er musik?

• Gilla 3
Postat
  On 2012-09-06 at 13:38 sa KillwithSkill:

Finns Àven hÀr om man nu ska ta för givet att allt Àr gratis hÀr i livet? http://www.spectraso...als-trilian.php

Fick inte "Kul att fĂ„ va med" lite instruktionsbok nĂ€r du köpte Trillian? đŸ˜±

Eller om jag sÀger sÄ hÀr dÄ, Skulle ni vilja ha betalt om ni slog igenom med er musik?

Är du skitnödig eller? Lika bra att lĂ€gga ner forumet dĂ„ menar du?

Klart att du ska fÄ ta betalt för dina tjÀnster (om du har nÄgra vettiga). Det sÀger jag ingenting om. Jag menar bara att pÄ ett forum delar man med sig av sina kunskaper i vad fan som helst eller sÄ ger man fan i det...

+1 till mig sjÀlv va?

• Gilla 3
Postat

100 spÀnn i mÄnaden eller köpa dem löst funkar med, för att fÄ bara de man vill ha.

Eller man kanske ska sÀtta sig pÄ stubben och dra ihop en HD-video och lÀgga ut varje gÄng nÄgon stÀller en frÄga...

Allt Àr inte gratis som sagt...

Postat (redigerat)
  On 2012-09-06 at 13:55 sa D200:

Allt Àr inte gratis som sagt...

NÀ det har du ju förstÄs rÀtt i... Men vad fan Àr det för lÀnk jag lade ut i tidigare inlÀgg?

Dags att tvÀtta munnen med tvÄl..

Redigerat av Hellpig
Onödigt vulgÀrt sprÄk!
Postat

VĂ€ldigt var rabiat man kan bli?

Sorry att jag la ut en lÀnk som kan hjÀlpa personen i frÄga!

Sen hÀnger du ut dig sjÀlv rÀtt bra, för jag ser dÄ inget direkt inlÀgg frÄn dig som hjÀlpt "Kul att fÄ va med" mer Àn att du exakt sjÀlv det du kritiserade mig för att lÀnka till en film sÄ gÄr du och gör exakt samma sak. Men visst plus 1 pÄ dig!

Postat

VadÄ "hÀnga ut"? Hur mycket hjÀlper dina förbannade lÀnkar dÄ? Som du inte ens tittar pÄ sjÀlv?

Äsch! Ge mig ett plus till okej?

• Gilla 2
Postat
  On 2012-09-06 at 14:51 sa Neosus:

VadÄ "hÀnga ut"? Hur mycket hjÀlper dina förbannade lÀnkar dÄ? Som du inte ens tittar pÄ sjÀlv?

Äsch! Ge mig ett plus till okej?

Jo du hÀnger ut dig sjÀlv! Först kritiserar du mig för lÀnkarna. Sen lÀgger du ut sjÀlv lÀnkar som inte hjÀlpte heller.

Jo jag har dom filmerna. Jag har köpt dom till min iPhone! SÄ jag vet att det finns hjÀlp dÀr!

Postat
  On 2012-09-06 at 15:06 sa KillwithSkill:

Jo du hÀnger ut dig sjÀlv! Först kritiserar du mig för lÀnkarna. Sen lÀgger du ut sjÀlv lÀnkar som inte hjÀlpte heller.

Jo jag har dom filmerna. Jag har köpt dom till min iPhone! SÄ jag vet att det finns hjÀlp dÀr!

Jag hÀnger vÀl förfan inte ut mig sjÀlv?

DÄ kan jag tycka att du har nog med kunskap att du har kunnat förklara i frÄn första stund dÄ eftersom du har pluggat pluggen?

NÄja... ge mig ett plus till!

• Gilla 2
Die Hard (oregistrerad)
Postat
  On 2012-09-06 at 15:23 sa Neosus:

Klart att du ska fÄ ta betalt för dina tjÀnster (om du har nÄgra vettiga). Det sÀger jag ingenting om. Jag menar bara att pÄ ett forum delar man med sig av sina kunskaper i vad fan som helst eller sÄ ger man fan i det...

Med en sÄn attityd fÄr man inte nÄgon hjÀlp. Ska nÄgon sitta och skriva manual för att nÄgon annan Àr för snÄl eller lat? Om du tror andra ska göra jobbet Ät en, glöm det. Det Àr inte vad ett forum Àr till för. Orkar man inte anstrÀnga sig sjÀlv sÄ ska man fan inte Àgna sig Ät musik överhuvudtaget

Postat
  On 2012-09-06 at 16:28 sa Die Hard:

Med en sÄn attityd fÄr man inte nÄgon hjÀlp. Ska nÄgon sitta och skriva manual för att nÄgon annan Àr för snÄl eller lat? Om du tror andra ska göra jobbet Ät en, glöm det. Det Àr inte vad ett forum Àr till för. Orkar man inte anstrÀnga sig sjÀlv sÄ ska man fan inte Àgna sig Ät musik överhuvudtaget

Det Àr vÀl för i helvete ingen som krÀver att man ska skriva en manual.

Jisses..

Vem Àr det som har dÄlig attityd hÀr inne i detta forum??

đŸ€Ș

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.